לוגו של חברת קלימקס נדלן

מדוע משתלם לרכוש קרקע להשקעה בפתח תקווה לשנת 2023?

תוכן עניינים

אתם מחפשים לקנות מגרש במרכז הארץ? חשבתם לעשות עסקה נדלנית טובה דווקא כשהשוק מתקרר מעט? מוזמנים לקרוא כאן על כל היתרונות של קרקע להשקעה בפתח תקווה, ולמה זה בדיוק הזמן לקנות אחת כזאת

פתח תקווה

פתח תקווה היא עיר במרכז הארץ. מדובר בעיר החמישית בגודלה, כשיש בה על פי נתונים מעודכנים לשנת 2021, כ – 250 אלף תושבים.
כולם מכירים את פתח תקווה כאם המושבות, וכמובן על פי השיר “בבוקר לח בשנת תרל”ח, גם יודעים שהוקמה ב1878.

כיום כאמור, פתח תקווה מונה מאות אלפי תושבים, אזור תעשייה הגדול בארץ, שמחולק לשלושה אזורים, וכמובן מספר רב של מרכזי קניות.
בפתח תקווה יש כמובן שוק, והיא גובלת במספר כבישים מרכזיים מאוד בארץ. קרקע להשקעה במקום כזה זה לא הימור, זו הצלחה בטוחה.

מה מיוחד בפתח תקווה

גם פתח תקווה וגם ראש העין מיוחדות, וזו הסיבה להתעניינות בקרקע להשקעה בפתח תקווה. מדובר בערים שואבות לקהל איכותי ממרכז הארץ כולו. אם בעבר הן היו ערי פשרה, לציבור שלא היה מסוגל לקנות דירה בתל אביב, היום מדובר בערים מפותחות וחדשניות, יותר מהערים השכנות.

פתח תקווה מציעה מרכזי קניות מודרניים עם מותגי על, מסעדות שף והרשתות הגדולות בארץ. קרקע להשקעה בפתח תקווה יכולה לשמש בהמשך לבניית בנייני פאר, כמו אלה שכבר קיימים. וכמובן, הנגישות הגדולה לכביש 6 מצד אחד, כביש 471, לתל אביב מצד שני, וכביש 4 מצד שלישי, וכמובן כביש 5 לערי השרון והשומרון, הופכים את פתח תקווה לעיר מרכזית באמת, כך שקרקע להשקעה בפתח תקווה אטרקטיבית במיוחד.

האם תהיה עלייה במחירים?

אם אתם שואלים על קרקע להשקעה בפתח תקווה דווקא עכשיו, דעו לכם שמומחים רבים בתחום צופים את המשך העלייה במחירי הדירות בפתח תקווה. למה? הרי בכל הארץ העלייה כבר מתמתנת? התשובה היא שעם הפעלת הרכבת הקלה, שתחבר את פתח תקווה עם תל אביב בקשר ישיר, ולאחר הפעלת בנייני המשרדים המפוארים בכניסה לפתח תקווה ממערב, משקיעים ותושבים רבים ינהרו לפתח תקווה.

המומחים מדברים על קרקע להשקעה בפתח תקווה כמשהו שאולי ירגע לטווח הקצר של החצי שנה, אך בטווח הארוך, העלייה במחירי הדירות והקרקעות תימשך.

עלייה מתמשכת במחירי דירות וקרקעות
עלייה מתמשכת במחירי דירות וקרקעות

איזה עוד גורמים חשוב לדעת?

אמנם ישנן עליות גדולות בריבית בשנה האחרונה, וכתוצאה מכך גם החזרי המשכנתא צומחים, והקונים מתקשים לעמוד במחירים הגבוהים, אך ההיצע לא יגדל באופן פתאומי בפתח תקווה, ולכן, קרקע להשקעה בפתח תקווה תישאר עדיין משתלמת. שימו לב שבניית התשתיות האדירה בפתח תקווה, יחד עם עליות המחירים בערים הסמוכות לה, כמו תל אביב ורמת גן, יגרמו, מן הסתם, לעלייה בביקושים לדירות דווקא בפתח תקווה עצמה, מה שיגרום לעסקת קניית קרקעות להשקעה בפתח תקווה, להיות אטרקטיבית אף יותר.

מה לגבי התחדשות עירונית?

כאמור, פתח תקווה כבר קיימת לא מעט זמן, וזו בדיוק הסיבה שבעיר יש לא מעט בניינים ישנים יחסית, בעיקר בשכונות הישנות כמובן, שבעתיד הקרוב מאוד יעברו הליכי התחדשות עירונית. זו הסיבה שקרקעות להשקעה בפתח תקווה זה באמת עסק יניב, גם אם כרגע מדובר בקניית קרקעות שעליהן ישנם בניינים ישנים במצב גרוע. פיתוח של שכונות אלה, יכול להפוך את העסקה שלכם לרווחית מאוד.

מה צריך לדעת על התחדשות עירונית?
מה צריך לדעת על התחדשות עירונית?

לסיכום, קרקע להשקעה בפתח תקווה זו תשואה כמעט מובטחת, אם אתם רוצים להיות בטוחים בעסקה שלכם, התייעצו עם חברות כמו “קליימקס”, המבינות בתחום. נכון, הריביות עולות, וכך גם הביקושים בכל הארץ, אך זכרו, מדובר בפתח תקווה, עיר עם נגישות למרכז, עם אזורי תעשייה ומסחר.
אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים, מזמנים לבקר באתר שלנו!

כתבות נוספות

המדריך המלא להשקעה ראשונה בקרקע
למה להשקיע בקרקע?
תמא 70
מחירי הנדלן בישראל

פרויקטים Premium בשיווק

נוף הירקון דרך הים הוד השרון
מתחם בגדרה
פרויקט שביל התפוזים – SOLD OUT
תמ”א 70 בראשון לציון
פרויקט מערב קרית אתא
סובב הדסה עין כרם ירושלים – SOLD OUT
פרויקט הר 1202 הוד השרון – SOLD OUT
עיר ימים חדרה
פרויקט ח-500 חולון – SOLD OUT

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן