לוגו של חברת קלימקס נדלן

קרקע למכירה בפתח תקווה – המדריך המלא לרכישת קרקע בפתח תקווה

תוכן עניינים

קרקעות למכירה בפתח תקווה הינן קרקעות מבוקשות אשר משקיעים רבים מחפשים לרכוש. השקעה בקרקע הינה השקעה משתלמת, אולם חשוב לשים לב למספר דברים, ובמאמר זה נסביר כיצד רוכשים קרקע בפתח תקווה – שלב אחרי שלב.

האם עדיף להשקיע בקרקע או בנכס?

תחילה, עלינו להבין את ההבדל בין דירה להשקעה לבין קרקע להשקעה. השקעה בקרקעות מתאפיינות במספר מאפיינים ייחודיים, כאשר המרכזיים שבהם הינם:

  1. מחיר נמוך – קרקע למכירה בפתח תקווה הינה זולה באופן משמעותי מדירה להשקעה בפתח תקווה. הבדל זה מאפשר לאנשים חסרי הון עצמי גדול לרכוש קרקע למכירה בפתח תקווה, ולקבל אפיק השקעה משתלם ומכניס.
  2. השקעה לטווח ארוך – דירה להשקעה מספקת תשואות באופן מיידי, לעומת קרקע להשקעה המספקת רווחים רק לאחר זמן מסוים.
  3. פוטנציאל רווח גדול יותר – קרקע למכירה בפתח תקווה עשויה לשלש את ערכה (ואף יותר), לעומת דירה להשקעה בה הרווח הצפוי על פי רוב אינו עולה על פי שתיים מערך הדירה הראשוני.
  4. ראש שקט – השקעה בדירות דורשת ממשק מול השוכרים, והתעסקות עם תיקונים ושיפוצים. קרקעות למכירה בפתח תקווה לעומת זאת אינן דורשות דבר, מלבד המתנה וסבלנות.
מה עדיף קרקע להשקעה או דירה להשקעה?
מה עדיף קרקע להשקעה או דירה להשקעה?

כיצד רוכשים קרקע למכירה בפתח תקווה

השלב הראשון והעיקרי ברכישת קרקע הינו שלב הבירורים. מומלץ לפנות אלינו לחברת קליימקס, על מנת שנספק לכם ייעוץ וליווי בשלב קריטי זה, שכן הוא משפיע על העסקה באופן משמעותי מאד. בין הדברים שחשוב לבדוק לפני שרוכשים קרקע למכירה בפתח תקווה אפשר למנות למשל:

  • סטטוס ההפשרה של הקרקע – קרקע שהתחילה את תהליך ההפשרה נחשבת להשקעה בטוחה יותר, אולם היא יקרה יותר, מסיבה זו בדיוק.
  • ווידוא בעלות – חברת קליימקס תוודא עבורכם שהמוכר הינו הבעלים החוקיים של הקרקע, ושלא מדובר בהונאה.
  • פוטנציאל הרווח של הקרקע – הפוטנציאל מחושב מההפרש בין מחיר הקרקע הראשוני, לשווי הקרקע לאחר ההפשרה או לאחר סיום הפיתוח. על פי רוב, קרקע למכירה בפתח תקוה הינה קרקע בעלת פוטנציאל גבוה, שכן הביקוש לקרקעות במיקום זה הינו אדיר.

לאחר סיום שלב הבירור ניתן לפנות לשלב העברת הבעלות. שלב זה משתנה בהתאם לגוף המוכר את הקרקע.
חברת קליימקס מלווה את לקוחותיה בשלב מורכב זה, ומוודא שהוא נעשה כשורה על מנת למנוע אפשרות של ערעור או בעיות בעלות עתידיות.

אם לסכם

אנחנו בחברת קליימקס מייעצים ומלווים משקיעים בתחום הנדל”ן כבר שנים רבות. קליימקס חרטה על דגלה שקיפות, יושרה ואמינות, וכל ההתנהלות שלנו נעשית על פי ערכים אלה. הניסיון הרב שצברנו והמקצועיות הרבה של אנשי הצוות שלנו, מאפשרים לכם לקבל את השירות הטוב והמקצועי ביותר, ולהבטיח שכל עסקה תהיה העסקה המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם. אם יש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם בכל נושא.

כמובן שניתן לרכוש קרקע באופן עצמאי. עם זאת, מדובר בהשקעה כספית משמעותית, ודרוש ידע רב וניסיון על מנת לעשות זאת באופן מוצלח, לכן רצוי לפנות אלינו לקבלת ייעוץ וליווי בכל שלבי ההליך.

לא ניתן לתת תשובה חד משמעית לשאלה זו, והדבר משתנה במידה רבה. הליך הפשרה חלק עשוי לקחת שנים בודדות, אולם ישנם מקרים רבים בהם הליך ההפשרה התארך ונמשך שנים רבות למגינת ליבם של המשקיעים.

ישנם דברים רבים שצריך לבדוק לפני שמבצעים מהלך משמעותי שכזה. חשוב לבדוק למשל האם הקרקע עתידה להפשיר, ומהו פוטנציאל הרווח מהעסקה. כמובן שישנם עוד דברים רבים לבדוק, ומומלץ מאד לערב גורם מקצועי ומנוסה אשר ילווה אתכם בתהליך

כתבות נוספות

המדריך המלא להשקעה ראשונה בקרקע
למה להשקיע בקרקע?
תמא 70
מחירי הנדלן בישראל

פרויקטים Premium בשיווק

נוף הירקון דרך הים הוד השרון
מתחם בגדרה
פרויקט שביל התפוזים – SOLD OUT
תמ”א 70 בראשון לציון
פרויקט מערב קרית אתא
סובב הדסה עין כרם ירושלים – SOLD OUT
פרויקט הר 1202 הוד השרון – SOLD OUT
עיר ימים חדרה
פרויקט ח-500 חולון – SOLD OUT

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן