לוגו של חברת קלימקס נדלן

נדל”ן מסחרי למכירה – המדריך שיעשה לכם סדר ברכישת נכס מסחרי מניב

תוכן עניינים

עולם הנדל”ן המסחרי מציע משקיעים הישראלים והזרים הזדמנויות רכישה רווחיות במיוחד. בשנים האחרונות, הריבית הנמוכה במשק והתשואה הגבוהה על נכסי נדל”ן הובילה משקיעים רבים לבחור ולהשקיע את הונם בנכסים פרטיים מסחריים. כאשר הכסף שלנו יושב בפקודות הבנק, אנו מקבלים עליו תשואה נמוכה מאוד ולכן בעצם מפסידים הזדמנויות ליצירת תשואה באפיקי השקעה אחרים.

בשנים האחרונות, ישראלים רבים מחליטים להשקיע בנכסי נדל”ן במטרה לייצר הכנסה פאסיבית ותשואה עתידית.
ההשקעה בנכסים היא השקעה חכמה שלאורך שנים מייצרת תשואה מכובדת לבעלי הנכס. ככל ששוק הדיור ממשיך להתפתח, הביקוש לדיור עולה וההיצע יורד, כך שלמעשה המחירים ממשיכים לעלות ואתם נהנים מעליית הערך.

מה צריך לדעת על נדל"ן מסחרי למכירה?
מה צריך לדעת על נדל”ן מסחרי למכירה?

מהו נדל”ן מסחרי למכירה?

נדל”ן מסחרי למכירה היא אחת האפשרויות הנפוצות והכלכליות ביותר עבור משקיעים. נדל”ן מניב הוא למעשה סוג של נכסים אשר יכולים להכניס למשקיעים רווח קבוע ויציב לאורך זמן. מדובר לרוב בהשקעה בסכומים גבוהים, עם תשואה יחסית מתונה אך בסיכון נמוך. לפני שאתם מחליטים להשקיע בנדל”ן מניב למכירה חשוב לבצע את כל הבדיקות המקדימות לרכישת הנכס. על מנת לבצע רכישה חכמה חשוב לבדוק את מצב הנכס, את התוכניות העתידיות עבור הנכס, את סיכויי התשואה וסכום ההשקעה הראשונית.

לאחר שביצעתם את כל הבדיקות הנדרשות, יש לפנות ליועצים ומתווכים אשר יסייעו לכם בהשלמת העסקה.
במאמר זה נעניק לכם מספר טיפים והמלצות לסוגיות שיש לבחון כאשר רוכשים נדל”ן מסחרי למכירה.

מה ההבדל בין רכישת נדל”ן מסחרי לבין נדל”ן פרטי

נכסים של מקרקעין מחולקים לרוב לנכסים פרטיים המשמשים את הפרט לצרכיו הפרטיים ונכסים מסחריים אשר משמשים עסק מסוים.
הנדל”ן הפרטי כולל לרוב חנות, בית, מגרש פרטי וכדומה. לעומת זאת, נכסים מסחריים כוללים לרוב משרדים למכירה, מבנים תעשייתיים, מלונות, מבני מגורים וכדומה.

כאשר אדם מחליט להשקיע בנדל”ן מסחרי, המטרה היא להרוויח מדמי השכירות של השוכרים מעליית השווי של הנכס לאורך זמן.
חשוב לציין כי סכום ההשקעה הוא גבוה יותר כאשר מדובר בנכסים מסחריים, ולכן מדובר בהשקעות שלרוב מתאימות לאנשים עם פרופיל כלכלי מסוים.

חשוב לציין שחלק מאחריות המשקיע היא שמירה על תקינות ותחזוקה של הנכס. כאשר רוכשים נכסים מסחריים, עלות התחזוקה גבוהה משמעותית מעלות תחזוקה של נכס פרטי. הארנונה המשולמת על נכס מסחרי גבוהה מהארנונה על נכס פרטי, הוצאות התחזוקה השוטפות גבוהות יותר וההשקעה מחויבת במס הכנסה.

מה צריך לדעת על מכירת נכס פרטי לאומת נכס מסחרי?
מה צריך לדעת על מכירת נכס פרטי לאומת נכס מסחרי?

מה אנחנו ממליצים לכם לעשות לפני רכישת נכס מסחרי

חפשו מידע על הנכס – הצעד הראשון והעיקרי הוא לקבל את כל המידע על הנכס בו אתם מעוניינים. החל מערבויות, בעלויות, תקלות, רישומים וכדומה. יש לאסוף מידע בצורה יעילה ומקצועית שכן חשוב שיהיה מדובר במידע אמין ומקיף. מומלץ להתייעץ עם מומחי נדל”ן שמכירים את השוק המקומי ואת התשואה הממוצעת על הנכס המדובר. כמו כן חשוב לבדוק את תנודות השוק ואת הסיכונים הפיננסים שעלולים להשפיע על שווי הנכס.

החליטו על תכנית כלכלית – כאשר אתם רוכשים נכס להשקעה לרוב המימון יבוא מגופים פיננסיים שונים. לפני לקיחת המימון, ערכו השוואה של תנאי ההלוואה  מהגופים השונים. בדקו היכן ריבית ההלוואה היא הנמוכה ביותר והאם ההכנסות השוטפות מהכנס מספיקות להחזרת התשלומים החודשיים.

אז אם לסכם על נדל”ן מסחרי למכירה

אם אתם מחפשים להשקיע בנדל”ן מסחרי למכירה, הנציגים של חברת קליימקס יעניקו לכם את הסיוע המקצועי והאחראי ביותר.
הנציגים שלנו יערכו בשבילכם השוואה של סוגי הנכסים השונים וימליצו לכם על הכנס שמתאים ביותר לפרופיל האישי שלכם בשאיפה להשקעה בסיכון נמוך ותשואה גבוהה. לפרטים נוספים צרו קשר עם המומחים שלנו.

כתבות נוספות

המדריך המלא להשקעה ראשונה בקרקע
למה להשקיע בקרקע?
תמא 70
מחירי הנדלן בישראל

פרויקטים Premium בשיווק

נוף הירקון דרך הים הוד השרון
מתחם בגדרה
פרויקט שביל התפוזים – SOLD OUT
תמ”א 70 בראשון לציון
פרויקט מערב קרית אתא
סובב הדסה עין כרם ירושלים – SOLD OUT
פרויקט הר 1202 הוד השרון – SOLD OUT
עיר ימים חדרה
פרויקט ח-500 חולון – SOLD OUT

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן