לוגו של חברת קלימקס נדלן

קרקעות למכירה בקרית אתא

תוכן עניינים

לאחרונה נרשמת התעניינות ברכישת קרקעות למכירה בקרית אתא, וזאת לא רק מצד תושבי המקום בלבד. גם תושבי יישובים סמוכים ואף יזמים ממקומות מרוחקים יותר מגלים בכך עניין. בשורות הבאות נסביר כמה דברים שצריכים לעניין כל מי שמחפש כעת קרקעות למכירה בקרית אתא, ורוצה להבין יותר.

מטרת הרכישה ותוכניות לעתיד

תמיד מומלץ שמטרת הרכישה תהיה ברורה ומוגדרת, וכך גם טווח הזמן שבו רוצים לקצור את הפירות. זה דבר אחד לרכוש מגרש לצורך בנייה עצמית של צמוד קרקע ודבר אחר לרכוש קרקע על מנת להשיג רווח יזמי (למשל למכור כעבור זמן, לאחר עליית ערך משמעותית).  שאלו את עצמכם מהו טווח הנשימה הפיננסי שלכם והאם רצויה קרקע לבנייה מידית.

קרקע מופשרת או לא מופשרת

המצב התכנוני והמשפטי של קרקעות למכירה בקרית אתא חשוב ביותר. רצוי ביותר לברר לגבי הקרקע שמעניינת אתכם האם היא מופשרת או עדיין לא מופשרת. קרקע מופשרת זו קרקע שניתן לפתח בטווח הזמן המיידי. קרקע לא מופשרת זו קרקע שבשלב הזה ניתן לעשות בה שימוש מוגבל (למשל לטובת ייעוד חקלאי). משמעות ההפשרה היא שניתן לערוך תוכנית בנייה ולהגיש אותה לאישור. עבור קרקעות מופשרות, המחירים המבוקשים תמיד יהיו גבוהים יותר. רכישת קרקעות לא מופשרות יכולה להתאים למי שיש מרווח נשימה ארוך יותר וכן מתוך צפי לעליית ערך לאחר הפשרה.

להביא בחשבון עלויות פיתוח

מומחים מסבירים כי ברכישת קרקע יש להביא בחשבון את עלויות הפיתוח הצפויות. לעיתים ההבדל אפילו בין מגרשים סמוכים שנראים כמעט אותו הדבר, גדול מאוד. עבור מי שרוצה להשיג קרקעות למכירה בקריית אתא לשימוש פרטי, כדאי לברר מראש מה צפויות להיות עלויות הפיתוח, ולשם כך ניתן להתייעץ עם אנשי נדל”ן, אדריכלים וכדומה.

כתבות נוספות

המדריך המלא להשקעה ראשונה בקרקע
למה להשקיע בקרקע?
תמא 70
מחירי הנדלן בישראל

פרויקטים Premium בשיווק

נוף הירקון דרך הים הוד השרון
מתחם בגדרה
פרויקט שביל התפוזים – SOLD OUT
תמ”א 70 בראשון לציון
פרויקט מערב קרית אתא
סובב הדסה עין כרם ירושלים – SOLD OUT
פרויקט הר 1202 הוד השרון – SOLD OUT
עיר ימים חדרה
פרויקט ח-500 חולון – SOLD OUT

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן