לוגו של חברת קלימקס נדלן

תכנית פארק הירקון פתח תקווה אושרה – מה צריך לדעת על הפרויקט?

תוכן עניינים

אתם חושבים על דירה בפתח תקווה, מחפשים פארק או אזור חדש למגורים או תעסוקה באזור המרכז? תכנית פארק הירקון פתח תקווה אושרה, וזה הזמן לברר בדיוק את כל הפרטים. מה זה אומר? מה היא כוללת? ומה אומר זה שהיא אושרה? מוזמנים לקרוא כאן

תכנית פארק הירקון פתח תקווה
תכנית פארק הירקון פתח תקווה

פתח תקווה – עיר ואם בישראל

פתח תקווה היא העיר החמישית בגודלה בישראל. נכון לשנת 2021 חיים בה 250 אלף תושבים. כולם מכירים את השיר “בבוקר לח בשנת תרל”ח” , ולכן יודעים שפתח תקווה הוקמה בשנת תרל”ח – 1978. כיום פתח תקווה היא עיר חדשנית, מתפתחת בקצב מהיר, וכוללת פרויקטים של מגורים, אזורי מסחר, ואזור תעשייה – אזור התעשייה של פתח תקווה הוא הגדול בארץ, ומחולק לשלושה אזורים קטנים יותר. פתח תקווה נמצאת בדיוק בין כביש 4 לכביש 5, ומיקום זה משפיע דרמטית על יתרונותיה של העיר, מבחינת ביקושים לדירות ונגישות לכל מקום במרכז הארת.
פרויקט פארק הירקון פתח תקווה הוא פרויקט דגל, שעתיד לקום בשטחי העיר.

פארק הירקון פתח תקווה – מה זה?

תכנית פארק הירקון פתח תקווה היא תכנית שמגדירה פארק חדש שהולך לקום בין גדות נחל הירקון, ליד אם המושבות פתח תקווה.
שטח הפארק הוא לך להיות 5,850 דונם. כאשר החלוקה היא כדלהלן, 1255 דונם יוקדשו לפארק עירוני.
בפארק העירוני יהיה שטח לנופש, 1066 דונם לגן לאומי, 107 דונם לספורט, ועוד 642 דונם שיוקדשו לשטח חקלאי מיוחד.

מה צריך לדעת על פרויקט פארק ירקון?
מה צריך לדעת על פרויקט פארק ירקון?

האם יהיה שטח גם למגורים?

פרויקט פארק הירקון פתח תקווה יכלול כמובן גם שטח למגורים ותעסוקה. מדובר בשטח של 639 דונם. התכנית כוללת כמובן גם אפשרויות בילוי ופנאי. אם זה נקודות תצפית על הפארק. אם זה מדשאות, גשרים מעל הנחל, שבילי אופניים ושבילים להולכי רגל. כמובן שתהיינה גם מסעדות, יבנו מספר מגרשי ספורט ויוגדרו אזורים לפיקניק ולפארק שעשועים. פרויקט פארק הירקון פתח תקווה יכלול גם חנייה לבאי הפארק, וכמובן שתהיינה דרכי גישה נוחות לכלל המגיעים ליהנות בפארק.

מה ייחודי בפרויקט פארק הירקון פתח תקווה?

מדובר בתכנית שתציב את העיר פתח תקווה כמטרופולין בפני עצמו, עיר מובילה. היא תכלול גם תוספת מאוד משמעותית של שטחים ירוקים לעיר, וגם אזורי פנאי ונופש. כמובן, תכנית פארק הירקון פתח תקווה גם תכלול תוספת של בנייני מגורים, תוספת שהעיר כל כך צמאה לה .

התכנית כוללת פארקים ובנייני מגורים חדשים
התכנית כוללת פארקים ובנייני מגורים חדשים

מה עם פתרונות תחבורתיים?

פרויקט פארק הירקון פתח תקווה יכלול גם מגוון פתרונות תחבורה, אם זה מערך תחבורה ציבורית ונתיבי תחבורה ציבורית, ואם זה מסלולי אופניים וקורקינט. שימו לב שתחבורה ציבורית זה שם כולל גם לרכבת הקלה והמטרו שעוברים גם הם בתחומי העיר. בסוף, אלו שירצו להגיע לפארק, ולצאת ממנו, יוכלו לעשות זאת בנוחות וביעילות, ותושבי ערים שכנות נוספות, יוכלו להגיע וליהנות מיתרונות תכנית פארק הירקון פתח תקווה.

אז איפה ההליך עומד?

לאחר קידום הנושא באינטנסיביות רבה על ידי גורמים בכירים בעירייה, בין השאר התגייסות רבה של צוות האדריכלות והתכנון וצוות מינהל הנדסה, אושרה התכנית בוועדה המקומית לתכנון ובנייה, והמשך הליך האישור יתרחש בוועדה המחוזית. כמובן, שלפני שאתם חושבים על מעורבות כלשהי בפארק, מומלץ לכם להיעזר בחברת “קליימקס”, המבינה בתחום זה.

לסיכום, בניית פרויקט פארק הירקון תחל עוד זמן לא רב. מדובר בריאה ירוקה, שמשלבת פארק עירוני, שטח לנופש ופיקניק, גן לאומי, ספורט, מגורים ותעסוקה, וכמובן מסחר, והכל במקום אחד. אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים, מזמנים לבקר באתר שלנו!

כתבות נוספות

המדריך המלא להשקעה ראשונה בקרקע
למה להשקיע בקרקע?
תמא 70
מחירי הנדלן בישראל

פרויקטים Premium בשיווק

נוף הירקון דרך הים הוד השרון
מתחם בגדרה
פרויקט שביל התפוזים – SOLD OUT
תמ”א 70 בראשון לציון
פרויקט מערב קרית אתא
סובב הדסה עין כרם ירושלים – SOLD OUT
פרויקט הר 1202 הוד השרון – SOLD OUT
עיר ימים חדרה
פרויקט ח-500 חולון – SOLD OUT

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן