לוגו של חברת קלימקס נדלן

מגרשים למכירה בפתח תקווה – המדריך המקצועי ביותר לרכישת מגרש בפתח תקווה

תוכן עניינים

מגרשים למכירה בפתח תקווה הם החלום של כל משקיע המחפש לשים את כספו באפיק השקעה רווחי ובטוח. מגרשים להשקעה נחשבים לאפיק נדל”ני מומלץ מאד, ובמאמר זה נרחיב אודות רכישת מגרשים בפתח תקווה.

איך מוצאים מגרשים למכירה בפתח תקווה

השלב החשוב, אך גם המורכב ביותר, הינו שלב מציאת המגרש. ניתן כמובן לחפש מגרשים למכירה בפתח תקווה באופן עצמאי, אולם דרך זו אינה מומלצת. כשעסקה כל כך גדולה מונחת על הכף, כדאי לפנות לחברה מקצועית המכירה את השוק ויודעת אילו דברים חשוב לבדוק.
אנו בחברת קליימקס מתמחים באיתור קרקעות ומגרשים להשקעה באזור המרכז, ואנו עוסקים רבות במגרשים למכירה בפתח תקווה.

חברת קליימקס יעזרו לכם לאתר מגרשים למכירה
חברת קליימקס יעזרו לכם לאתר מגרשים למכירה

מה מבררים לפני שניגשים לבדוק מגרשים למכירה בפתח תקווה

כפי שציינו, שלב הבירורים הינו שלב קריטי בהליך איתור מגרשים למכירה בפתח תקווה. אצלנו בחברה אנו בוחנים כל עסקה וכל הצעה, ובין השאר אנו בוחנים את הדברים הבאים:

בעלות

חשוב לוודא שהמוכר הוא אכן הבעלים החוקיים המורשה למכור את המגרש. לעיתים מדובר בנכס שעבר בירושה וחשוב לוודא שלא קיימים יורשים נוספים, ולעיתים מדובר במגרש מעוקל או ממושכן.

מחיר

מחיר המגרש משפיע במידה רבה על כדאיות העסקה ועל פוטנציאל הרווח האפשרי.

מיקום

נתון מרכזי נוסף שיש לבדוק הוא מיקום הנכס – מגרשים למכירה בפתח תקווה נחשבים לנכסים במיקום מעולה, שכן אזור המרכז, ופתח תקווה בפרט, נחשבים למבוקשים מאד.

סביבה

בנוסף למיקום הכללי של הנכס, חשוב לבדוק את סביבתו הקרובה של המגרש, למשל, האם ישנם מרכזים מסחריים, תחבורה ציבורית, מקומות עבודה, פארקים וכדו’ סביבות הנכס.

סטטוס

מגרשים בפתח תקווה עשויים להיות בשלבים שונים בהליך ההפשרה, הליך העשוי לארוך מספר שנים. אנו נבדוק את סטטוס ההפשרה של הקרקע, ועל פי מידע זה ניתן להעריך את כדאיות המגרש.

ייעוד

ישנן קרקעות המשנות את ייעודן למגורים, ויש קרקעות המשנות את ייעודן לשטח מסחרי. ייעוד הקרקע משפיע על פוטנציאל הרווח במידה רבה, וחשוב לבדוק נתון זה בטרם ניגשים לקרקע.

פוטנציאל

נתון נוסף שיש לבדוק הוא: מהן זכויות הבנייה הצפויות לחול על המגרש? זכויות אלה קובעות למשל כמה קומות יהיה אפשר לבנות על המגרש, האם ישנן מגבלות בנייה, כמה דירות ניתן לבנות וכדו’. זכויות אלה ישפיעו על שווי הנכס, וחשוב לכלול זאת בחישוב פוטנציאל הרווח.

בדיקות שחשוב לעשות בעט רכישת מגרש
בדיקות שחשוב לעשות בעט רכישת מגרש

סיכום

חברת קליימקס היא חברת נדל”ן המתמחה באיתור נכסים, ליווי לקוחות וייעוץ למשקיעים בתחום הנדל”ן.
החברה מחזיקה במתחמים רבים באזור המרכז ובאזורים מבוקשים נוספים, והחברה מסייעת למשקיעים רבים למציאת מגרשים למכירה בפתח תקווה.

חברת קליימקס דוגלת בשקיפות מול לקוחותיה, ומעניקה שירות אמין מקצועי ואדיב. צוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל נושא, ואתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה.

חשוב מאד לפנות לחברת תיווך מוכרת על מנת שתאתר עבורכם את העסקאות הטובות והמתאימות ביותר עבורכם. אצלנו בחברת קליימקס תקבלו שירות מקצועי ואיכותי, ונעשה עבורכם את כל הבדיקות על מנת להבטיח שהעסקה שלכם תהיה משתלמת.

השקעה בקרקע נושאת בחובה מספר יתרונות, כמו הון עצמי נמוך יחסית ופוטנציאל רווח גדול בהשוואה להשקעה בדירה. עם זאת, להשקעה בדירה ישנם מספר יתרונות, כמו רווחיות יציבה ומיידית, ועל כן מומלץ להתייעץ איתנו לפני שניגשים לתהליך משמעותי שכזה.  

באופן כללי אפשר לומר שככל שמיקום המגרש מרכזי ומבוקש יותר, כך ערכו יהיה גבוה יותר והרווח הגלום בו גדול יותר. עם זאת, חשוב לבדוק דברים רבים לפני שעושים צעד משמעותי שכזה, וכדאי לפנות לחברה מקצועית אשר תברר עבורכם את כדאיות העסקה.

כתבות נוספות

המדריך המלא להשקעה ראשונה בקרקע
למה להשקיע בקרקע?
תמא 70
מחירי הנדלן בישראל

פרויקטים Premium בשיווק

נוף הירקון דרך הים הוד השרון
מתחם בגדרה
פרויקט שביל התפוזים – SOLD OUT
תמ”א 70 בראשון לציון
פרויקט מערב קרית אתא
סובב הדסה עין כרם ירושלים – SOLD OUT
פרויקט הר 1202 הוד השרון – SOLD OUT
עיר ימים חדרה
פרויקט ח-500 חולון – SOLD OUT

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן