לוגו של חברת קלימקס נדלן

מגרשים למכירה ביבנה – המדריך המקיף ביותר לרכישת מגרש ביבנה

תוכן עניינים

אתם חושבים על קניית מגרש ביבנה? גם אם מדובר במגרש להשקעה, וגם אם אתם מתכננים לבנות עליו בנייני דירות, מומלץ לכם מאוד לקרוא את הדברים הבאים, ולהבין בדיוק את מצב השוק ביבנה, לאן השוק הולך? ומה עם מגרשים למכירה ביבנה? כל הפרטים ממש כאן.

יבנה

העיר יבנה הוכרזה רק לפני 36 שנה, בשנת 1986, ונחשבת כעיר מתפתחת בקצב הולך וגדל. היא נמצאת באזור מישור החוף, יחסית בדרומו, והוקמה בשנת 1949. כיום חיים ביבנה כ100 אלף תושבים. העיר יבנה משמשת כמעין מרכז עירוני לשאר הישובים והמושבים שבאזור.

יש בה שני אזורי תעשייה, אחד קטן, ואחד גדול יותר בו ישנם מאות מפעלים במגוון תחומים, החל מתעשייה מסורתית ועד חברות סטארט אפ, הייטק, וטכנולוגיה. ביבנה יש שלושה מרכזי קניות גדולים, המשרתים את הישובים והתושבים בכל האזור כולו, מגרשים למכירה ביבנה יכולים להיות מאוד אטרקטיביים מהרבה בחינות.

למה דווקא יבנה?

יבנה ממוקמת במיקום נוח מאוד, מצד אחד לא ממש במרכז, ובכך גם יוקר המחייה בה קטן יותר, מצד שני, היא קרובה לעורקי התחבורה המרכזיים.
ישנם מגרשים למכירה ביבנה שניתן לקנות אותם, גם לצורך השקעה, וגם לצורך בנייה בעצמכם. אז מה היתרונות שיש בעיר, עבורם אכן כדאי לקנות מגרשים למכירה ביבנה?

  • אוכלוסייה מגוונת – האוכלוסייה בעיר יבנה מגוונת, ומדובר ביתרון משמעותי. אחד הדברים המיוחדים ביבנה זה העובדה שאנשים חיים בה זה לצד זה, עם סגנונות שונים לגמרי. אם זה צעירים ליד מבוגרים, דתיים לצד חילונים, ועולים חדשים לצד ותיקים יותר. מדובר בעיר שהיא באמת בית.
    תקנו מגרשים למכירה ביבנה, ותזכו להיות חלק מהמשפחה הזאת.
  • נכסים במחירים אטרקטיביים – כאמור, דווקא מכיוון שיבנה לא זוכה למיתוג יוצא דופן, ויחסי הציבור שלה לא בשמיים, היא מאפשרת קניית מגרשים למכירה ביבנה במחיר אטרקטיבי לעומת ערים אחרות.
  • שכונות מתפתחות ואזורי תעשייה – כיום יש ביבנה מספר אזורי תעשיה ומסחר שמשרתים את כל האזור והתושבים בשאר הישובים.
    יבנה עיר לגמרי עיר מודרנית, עם שכונות שמתפתחות בקצב מהיר ביותר. בשל הקרבה למרכז, תוכלו ליהנות מהאפשרות לעבוד בתל אביב, אך לצד זאת לגור בעיקר בעיר שקרובה לאשדוד, וליהנות מהשקט שיש במגורים בפריפריה. מגרשים למכירה ביבנה בשכונות המפותחות, יגרמו לכם להגיע למקום קסום עם תושבים רבים חדשים המגיעים לשכונות אלה, המוקמות בשנים האחרונות.

איזה עוד יתרונות נוספים יש ליבנה?

עוד סיבה לחפש מגרשים למכירה ביבנה היא החינוך והקהילה המצוינים שיש בעיר. התושבים נהנים ממערכת חינוך ברמה גבוהה, כשהתלמידים מקבלים תכניות לימודים למצוינות והעשרה. כל בתי הספר הפכו למתוקשבים, ויש בהם מרחבים חינוכיים חדשים עם סביבה לימודית נעימה ומיטיבה.

בנוסף הקונה מגרשים למכירה ביבנה יהנה מקהילה חמה ומחבקת בה יש יותר מאלף מתנדבים בתחומים שונים, ותכניות להקמת שכונות מגורים מודרניות וירוקות, כאמורים לבנות בהן מעל שתים עשרה אלף יחידות דיור. המחלף שהוקם לפני מספר שנים בקרבת יבנה לכביש 4, הפך את העיר למחוברת למספר כבישים, ובכך ישפר משמעותית את הנגישות מהעיר למרכז הארץ עצמו.

לסיכום, מגרשים למכירה ביבנה הם ממש לא עניין של מה בכך. בעלות נמוכה בהרבה ממרכז הארץ הצפופה, תקבלו מגרש, יחד עם חינוך טוב, קהילה מדהימה, ואפשרויות תעסוקה רבות. מומלץ מאוד להיעזר בחברת “קליימקס”, חברה שמכירה טוב את שוק הנדל”ן באזור, ותדע בדיוק מה המחירים המוצעים לגבי מגרשים למכירה בעיר. אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים, מזמנים לבקר באתר שלנו.

כתבות נוספות

המדריך המלא להשקעה ראשונה בקרקע
למה להשקיע בקרקע?
תמא 70
מחירי הנדלן בישראל

פרויקטים Premium בשיווק

נוף הירקון דרך הים הוד השרון
מתחם בגדרה
פרויקט שביל התפוזים – SOLD OUT
תמ”א 70 בראשון לציון
פרויקט מערב קרית אתא
סובב הדסה עין כרם ירושלים – SOLD OUT
פרויקט הר 1202 הוד השרון – SOLD OUT
עיר ימים חדרה
פרויקט ח-500 חולון – SOLD OUT

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן