לוגו של חברת קלימקס נדלן

השקעות בנדל”ן למגורים

תוכן עניינים

אם גם לכם יש סכום כסף גדול יחסית, אשר אותו אתם מחפשים להשקיע בצורה חכמה, מושכלת ובעיקר מניבה, אין ספק שהבחירה של השקעות בנדלן למגורים היא הבחירה הנכונה עבורכם. כאן תוכלו למצוא את כל המידע על השקעות בנדלן למגורים, ובפרט את הסיבות מדוע העניין כדאי ואיך למצוא קרקעות למגורים.

 

השקעות בנדלן למגורים – למה דווקא למטרה זו?

אנשים רבים אשר טובלים את בהונותיהם בשוק הנדלן, לעיתים קרובות תוהים לעצמם מדוע כדאי לבחור דווקא השקעות בנדלן למגורים, ולאו דווקא למטרות אחרות כמו השקעה נדלנית בבתי עסק, מגרשי חנייה וכו’. ובכן, לכך יכולות להיות סיבות רבות מספור אשר קשורות ליתרונות הרבים של השקעות בנדלן למגורים, אבל הסיבה הגדולה והמרכזית ביותר היא הביקוש.

כן כן, קראתם נכון – הביקוש הוא הסיבה הטובה ביותר להחזיק ברשותכם דירה או לבצע השקעות בנדלן למגורים. כפי שלמדנו במשבר הקורונה, בתי עסק ומרכזים תעשייתיים רבים מצאו את עצמם ריקים, ורבים מהם אפילו נאלצו לסגור את שעריהם. בתים, לעומת זאת, הם השקעה בטוחה הרבה יותר, שכן לא משנה איזה משבר עלול לפקוד את השוק הזה, אנשים תמיד יצטרכו מקום לגור בו – מה ששומר על תחום הנדלן רווחי תמיד, למרות עליות או מורדות שמתרחשות בתחום.

 

מה הן קרקעות למגורים?

אז החלטתם שאתם רוצים לבצע השקעות בנדלן למגורים? מעולה! עכשיו עולה שאלת המפתח: מה אלו בכלל, ואיך רוכשים, קרקעות למגורים?

כל קרקע אשר מוגדרת כקרקע אשר מיועדת למגורים, תצטרך לעבור אישורים מיוחדים ממגוון רב של גופים וארגונים, כאשר הבולטים בהם יהיו הרשויות העירוניות אשר יחליטו מה לעשות עם הקרקעות שבשטחן. מהרגע שקרקע תוכרז ככזו שמיועדת להקמת מבנים למגורים, היא תהיה זמינה לרכישה, ותצטרף למגוון הרב של שטחים נוספים בישראל אשר מוגדרים בתור קרקעות למגורים.

 

כיצד ניתן להגיע לדירה לאחר רכישת קרקעות למגורים?

רכישת הקרקע עצמה אינה מספיקה, כמובן, שכן קרקע בלבד לא תניב לכם דבר; בסופו של דבר, אתם תהיו מעוניינים בדירה או בניין, אשר אותו תוכלו למכור, להשכיר, לגור בו ועוד. בדיוק מהסיבה הזו – שבעצם, השקעות בנדלן למגורים הן לעיתים קרובות רק רכישה של שטח ללא מבנה בנוי – אנשים רבים חוששים לרכוש קרקעות למגורים. אבל, אנשים אלו מפסידים הזדמנות עסקית רווחית.

לאחר שרכשתם קרקע להשקעה אשר מיועדת לתחום המגורים, אתם אמנם לא תראו את הרווחים באופן מידי, אבל מהר מאוד אתם תשימו לב להתקדמות: תכנוני בנייה, אישורי בנייה, ואז גם תחילת הפרויקט עד רגע סיומו ואכלוסו. עם ההתקדמות תגיע גם ההתעניינות בשטח ובאזור ובמה שיש למגורים בו להציע, ואז, כאשר הנדלן שלכם יהיה מוכן למגורים, אתם תוכלו להנות מהפירות של הסבלנות שלכם.

 

לסיכום, אין ספק שהבחירה לבצע השקעות בנדלן למגורים היא אחת הבחירות הכלכליות החכמות ביותר שתעשו, בשל כל היתרונות שצוינו מעלה. למרות זאת, טבעי והגיוני שתחששו מביצוע הצעד הזה, במיוחד אם אתם לא מבינים בתחום, או שזוהי ההשקעה הראשונה שלכם – אבל אין זה אומר שאתם צריכים לוותר על השקעות בנדלן למגורים. אנחנו בחברת קליימקס נדל”ן נשמח לעמוד לשירותכם בעת תהליך ביצוע רכישת הקרקע להשקעה, ואף לפני כן בעודכם בוחנים ומשווים קרקעות למגורים. לא בטוחים שהקרקע שמצאתם היא התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם? המומחים שלנו ישמחו לסייע, לייעץ, לעזור ולתמוך בכל שלב בדרך, כדי להבטיח שכמו כל דבר אחר בחיים, גם את ההשקעה הזו אתם מבצעים על הצד הטוב ביותר.

כתבות נוספות

המדריך המלא להשקעה ראשונה בקרקע
למה להשקיע בקרקע?
תמא 70
מחירי הנדלן בישראל

פרויקטים Premium בשיווק

נוף הירקון דרך הים הוד השרון
מתחם 8 בגדרה
פרויקט שביל התפוזים – SOLD OUT
תמ”א 70 בראשון לציון
פרויקט מערב קרית אתא – תכנית כ/450 ב’
סובב הדסה עין כרם ירושלים – SOLD OUT
פרויקט הר 1202 הוד השרון – SOLD OUT
עיר ימים חדרה
פרויקט ח-500 חולון – SOLD OUT

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן