לוגו של חברת קלימקס נדלן

איך ללמוד להשקיע בנדל”ן

תוכן עניינים

שוק הנדל”ן הוא בעל פוטנציאל גבוה להשקעות משתלמות, בעידן בו קצב הילודה בארץ, המשפיע על הצורך בדיור ליותר ויותר אנשים, לא צפוי להאט, בו השוק רק הולך וגדל, ואין סממנים שיעידו על כך שהוא עתיד לסגת. אז יש לכם רצון מחושב להיכנס להשקעות נדל”ן, ואפילו סכום כסף ראשוני – אבל מאיפה מתחילים בכלל?

מגוון רחב של סוגי השקעה

השקעה בנדל”ן צורות רבות לה. יש כאלה המשכירים דירות על מנת להשכיר אותן, או להתגורר בהן, יש מי שרוצים לקנות דירה במטרה למכור אותה לאחר זמן מסוים ולגזור מכך רווח, יש מי שמשקיעים דווקא בנדל”ן עסקי, או קונים לעצמם את הקרקע לבנייה עצמית, ויש מי שאפילו בוחרים להשקיע בחו”ל.

המתחילים מבינכם בטח יבחרו להתחיל בקטן ובהדרגה – השקעות סולידיות, עם סיכון לא רב, הנמצאות בשוק הנדל”ן הפרטי בארץ ומאפשרות רכישה של דירות בשביל להשכירן או למכור אותן בהמשך.

איך אבחר נכון את ההשקעה המתאימה עבורי?

ישנם כמה פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון כאשר מקבלים את ההחלטה באיזה סוג של נדל”ן להשקיע. קודם כל, כדאי למקד לעצמכם מהי המטרה שלשמה אתם משקיעים. הרי לא באתם להשקיע בכדי להשקיע, וברור כי אתם רוצים לצאת מורווחים בדרך כזו או אחרת מהעסקה. האם ברצונכם לקבל תשואה משכירות של הנכס שלכם? או לחלופין, למכור אותה בעוד כמה שנים במחיר גבוה יותר מזה שבו רכשתם את הנכס? על שאלות אלה הנוגעות למטרת ההשקעה, ואחרות, מוטב לענות לפני שמתחילים בתהליך.

פרמטר נוסף הוא ההון העצמי שלכם, לגביו אתם צריכים לקבל החלטה ולהגדיר מהו הסכום שאתם מייעדים להשקעה. באם יש צורך, ורוב המקרים זה אכן נדרש, עליכם לחשוב גם על גיוס של מימון נוסף, שכן ההון העצמי עשוי שלא להיות מספק לרכישה. כאן מגיע היתרון הרב של השקעות בנדל”ן. בניגוד להשקעות מסוגים אחרים, הבנקים וכן מקורות חוץ בנקאיים מסוימים מאפשרים לגייס באמצעותם הון משמעותי, בתנאים טובים מהממוצע, ועם החזרים נוחים, לטובת השקעות נדל”ן.

יש לקחת בחשבון גם את הפרמטר של המס, שכן לכל עסקה, ובפרט להשקעת נדל”ן יש עלויות מס הנלוות לה. במקרה שלנו מדובר על שני סוגי מיסים. האחד, מס רכישה, אותו תשלמו בעת הרכישה, אך במקרים מסוימים תהיו פטורים מהתשלום עליו – למשל, במקרה של דירה ראשונה, בעוד רכישת דירה שנייה להשקעה כן תחויב במס. השני, מס השבח. זהו מס שמוטל על רווחים הנוצרים כאשר תמכרו את הנכס ובעקבות השבחתו. המס הוא על עליית מחיר הדירה, שנגרם הן בעקבות שדרוג הדירה באמצעות שיפוץ למשל, והן בעקבות העלייה המתמשכת של שוק זה.

לבסוף, יש לקחת בחשבון עלויות נלוות, כגון עלויות תיווך, עורכי דין, מיסי קבלן ומדדים, וכן הלאה. כשמבצעים אסטרטגיה להשקעה חשוב להסתכל על כלל העלויות הללו, ועל כלל הפרמטרים השונים.

מה הלאה? איך נאתר את הנכס?

לאחר שעשיתם את השיקולים הרלוונטיים, צריך לאתר את הנכס המתאים עבורכם, ולבדוק אותו. הבדיקה של הנכס היא על ידי שמאות מוקדמת, שתקבע את ערכו בהתאם למיקום של הנכס, המצב שלו, והשוק. חשוב לבצע זאת טרם חתימה על החוזה. בדיקה נוספת היא בדק בית, במסגרתו כדאי לזהות באמצעות בחינה של התשתיות, אם הנכס זקוק לתחזוקה רבה שכן הוא מוזנח ובעל ליקויים, או לתחזוקה מינימלית בלבד. להיבט זה יש השפעה ישירה על הוצאותיכם העתידיות על הנכס. בדיקה חשובה נוספת היא על סביבתו של הנכס, שמשפיעה על ערכו, מחיריו, ועל השכירות. בדיקת הסביבה כוללת תחבורה, תעסוקה, רעשים ומפגעים באזור.

איתור הנכס המתאים עבורכם, כדאי שייעשה באופן מקצועי עם גורם בעל ניסיון, ובאמינות, מקצועיות, יושרה ושקיפות ביחס אליכם, המשקיעים. לצורך כך, עליכם לבחור את החברה המתאימה עבורכם להשקיע דרכה.

משקיעים ומרוויחים עם קליימקס נדל”ן

קליימקס נדל”ן תאתר עבורכם את השקעת הנדל”ן המתאימה ביותר עבורכם, ולפרופיל שלכם. בשיתוף פעולה עם החברה, תוכלו ללמוד כיצד להשקיע בנדל”ן באופן המתאים ביותר עבורכם, שיניב לכם את התשואות המקסימליות. קליימקס השקעות בנדל”ן היא בעלת מוניטין רב שנים, ובעלת לקוחות נאמנים רבים וקבועים המשקיעים בנדל”ן במגוון רחב של פרויקטים, באזורים המבוקשים ביותר בארץ.

קליימקס תעשה בשבילכם את העבודה, בכך שהיא תבדוק את העסקה באופן מעמיק, תרכוש חטיבות קרקע בעלות רווח פוטנציאלי עתידי, ותביא לעליית ערכן עבורכם ועבור כלל משקיעיה. אתם מוזמנים להצטרף לרכישה יחד עם קליימקס נדל”ן ועם משקיעים נוספים, רכישה במחירים מעולים ועם רווחים גבוהים, תוך שיתוף פעולה ושקיפות מלאה בין החברה אליכם.

כתבות נוספות

המדריך המלא להשקעה ראשונה בקרקע
למה להשקיע בקרקע?
תמא 70
מחירי הנדלן בישראל

פרויקטים Premium בשיווק

נוף הירקון דרך הים הוד השרון
מתחם בגדרה
פרויקט שביל התפוזים – SOLD OUT
תמ”א 70 בראשון לציון
פרויקט מערב קרית אתא
סובב הדסה עין כרם ירושלים – SOLD OUT
פרויקט הר 1202 הוד השרון – SOLD OUT
עיר ימים חדרה
פרויקט ח-500 חולון – SOLD OUT

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן