לוגו של חברת קלימקס נדלן

קרקעות למכירה בחיפה

קרקע למכירה בחיפה

רכישת קרקע זו החלטה שצריכה להיבחן מזוויות שונות. נסביר כמה דברים שצריכים להביא בחשבון, לפני שמשלימים עסקה לרכישת קרקעות למכירה בחיפה.

מטרת השקעה ולוחות זמנים

יתכן שזה לא נראה כך במבט ראשון, אבל למעשה קרקעות למכירה בחיפה מהוות סוג של השקעה. וכמו שצריך לבדוק לגבי כל השקעה, זה לא רק תשואה אפשרית אלא גם לוחות זמנים. בין אם רוכשים קרקע לשימוש עצמי ובין אם רוצים לאחר מכן למכור אותה, שאלו את עצמכם בתוך כמה זמן תרצו לבצע את המימוש.

שימו לב שלא כל קרקע ניתן לפתח באופן מידי. אם מדובר בקרקע חקלאית לא מופשרת, עשוי לקחת זמן עד שניתן יהיה לבצע פעולות (ורק אם הקרקע תופשר). קרקע מופשרת לבניה זו קרקע שניתן לפתח ולבנות עליה בתוך פרק זמן יחסית קצר (בכפוף להגשת תוכניית בנייה וקבלת אישור). אם המטרה היא להחזיק בקרקע לאורך זמן ולחכות לעליית ערך משמעותית, גם קרקע לא מופשרת יכולה להוות החלטת השקעה טובה.

מדוע קונים קרקעות בחיפה

ניתן להצביע על כמה סיבות שבגינן אנשים פרטיים, משקיעים או יזמים ואף חברות מחליטים לרכוש קרקעות למכירה בחיפה, למשל:

  1. דירה במחיר מוזל – מי שרוכש חלק בקרקע, שמאוחר יותר בונים עליה בניין מגורים, נהנה מזכות לדירה. לרוב המחיר הסופי עד שמגיעים לדירה בשיטה זו הרבה יותר זול ביחס לחלופות אחרות.
  2. יזמות נדל”ן – יזמי נדל”ן עשויים לרכוש קרקעות ולפתח אותן באמצעות שירותי קבלנות ובנייה.
  3. עליית ערך קרקע – קרקעות למכירה בחיפה ניתן לרכוש מתוך צפי לעליית ערך. לאנשים בעלי כסף פנוי, זו דרך להשיג תשואה משמעותית.
  4. נכס ריאלי רשום בטאבו – ישנם כאלה שרואים בכך השקעה לטווח ארוך, לשימוש עתידי לעצמם או עבור הילדים.

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן