לוגו של חברת קלימקס נדלן

עיר ימים חדרה

בואו לראות נכס בחדרה עיר ימים!

לא כל יום רוכשים נכס, אבל אם חושבים לקנות נכס צריך להכיר את האופציות הכדאיות והנחשבות בזירה. זאת כדי שנשים את הכסף שלנו על נכס שווה שיש לו צפי לעליית ערך. כאן אנחנו גאים להכיר לכם את עיר ימים חדרה, פרויקט חדשני שנקרא גם רובע הים חדרה. זה המקום בו גם אתם תוכלו למצוא את דירת המגורים לכם, או לחילופין, לרכוש נכס להשקעה מניבה. העיר חדרה עוברת תנופת התפתחות אדירה שגם אתם יכולים לקחת בה חלק!

קרקע בחדרה על הים וחלקה המערבי שמתפתח בתנופה

החלק המערבי של העיר חדרה מקבל פנים חדשות בשנים האחרונות. כאן בונים להם אנשים איכות חיים מדהימה בסביבה אטרקטיבית מכל היבט שהוא. האזור נגיש לצירי התנועה המרכזיים ומספק איכות חיים מדהימה, כזו שניתן למצוא רק לצד חוף הים. כאשר מערב העיר חדרה הפך להיות פרויקט הדגל למינוף העיר ולמיצוב שלה כעיר מובילה וחדשנית – האזור הפך להיות מבוקש וכדאי הרבה יותר. תקציבים אושרו ותוכניות מלהיבות יוצאות אל הדרך. איפה אתם בכל הסיפור הזה?

מה צפוי להיות בעיר ימים חדרה?

לאורך רצועת החוף של חדרה נבנים בתי מגורים לצד פרויקטים יוקרתיים למטרות נופש ותיירות. בחופים מוצעת פעילות ימית באמצעות מועדוני שיט, גלישה וספורט ימי. בנוסף מתוכנן באזור מתחם עסקים, מתחם אנרג’י פארק וכל מה שצריך לאיכות חיים טובה באזור נחשב מכל בחינה. ההשקעה באזור מבחינת תיירות מחזקת את המקום מכל בחינה, ומסבירה כי בעתיד המתחם עומד להיות מבוקש ובעל ערך עצום!

בואו להשקיע בקרקע בחדרה!

רובע הים חדרה יצא אל הדרך תחת השם תכנית חד/2020. מדובר על שכונת מגורים שכולל
כ- 10,000 יחידות דיור חדשות. בנוסף מוקמת באזור טיילת חוף באורך 2.5 ק”מ, פארק המשתרע על פני כשש מאות דונם וכן מתקני תיירות וכאלף ארבע מאות חדרי מלון. העירייה אשרה סכומים גבוהים לצורך פיתוח מתחם קרקע בחדרה על הים. כך מנצלים את רצועת החוף האסטרטגית וממנפים את האזור כולו! העיר חדרה מקבלת מעמד חדש וחזק יותר בין ערי הארץ, ומשקיעים רבים מפנימים שזו העיר המתקדמת שכדאי להיות שותפים בה!

מדוע להשקיע בחדרה עיר ימים

העיר חדרה נמצאת בהתפתחות אדירה, אזור מערב חדרה הפך להיות בשנים האחרונות לאחד האזורים האטרקטיביים בישראל. פרויקט חדרה עיר ימים ממקום ליד הים, באזור מעולה, קרוב ליציאות מהעיר. העיר חדרה מציאה המון מתחמי בילוים לתושבי העיר, עם מקומות רבים שאפשר לאכול בהם, שגם מחוץ לעיר נחשבים כמבוקשים ומגיעים אליהם מכל רחבי הארץ.

להשקיע בזמן בפרויקט הנחשב

אם אתם משקיעים חכמים אתם רוצים להיות חלק מהשקעות גדולות כאלו, עוד לפני שהמחירים מזנקים מעלה! משקיע חכם מזהה הזדמנויות ומנצל אותן ברגע שעוד אפשר. כשהמחירים עוד לא טיפסו מעלה והביקוש האדיר טרם התרחש בפועל. לכן אנו מציגים בפניכם את התוכניות ומציעים לכם להיות חלק מכל ההשקעה הזו. בשלב הנוכחי עוד ניתן להשקיע בקרקע מופשרת, לרכוש נכס באזור עוד לפני שהמחירים התעדכנו… זה הזמן שלכם לעשות את העסקה המשתלמת שלכם בעיר ימים חדרה – עסקה שתמנף את ההון ואת הנכס שתרכשו.

אישורים ותכניות

להורדת אישורים ותכניות לחצו כאן

מלונאות ותיירות בעיר ימים חדרה: העתיד המרהיב

ברובע הים שבעיר חדרה, נוצץ עתיד מרהיב שמבטיח להתפתח בשנים הקרובות: טיילת חוף מדהימה הנפרסת לאורכה למרחק של 2.5 קילומטרים. הטיילת תאפשר למבקרים ותיירים ליהנות מנוף הים וממגוון מסעדות ובתי קפה במקביל. בנוסף יגיע לאזור מרינה יוקרתית שתשדרג את חוויית המבקרים ותתרום לקהל והתיירים חוויה.

ההתפשטות של פעילויות המזון והמשקאות תיתן מראש למבקרים את האפשרות ליצירת שילוב מושלם של עירוניות וטבע. בנוסף לכך, רוחב המרגוע הטבעי של האזור מספק מגוון מרשים של מסלולי הליכה ואופניים למטרת סיור בטבע.

הנתונים המרשימים האלה, בשילוב עם מסגרת המשאבים והשירותים המתקדמת, מספקים הזדמנות מרתקת לחיות את החיים ברמה גבוהה ביותר. כיום, המשקיעים מסתכלים בתשומת לב לפוטנציאל המרתק שבאזור ומביאים את הזרימה הכספית לחיזוק ושדרוג המקום.

בסופו של יום, הצפי הוא לקבל עיר ים חדרה מודרנית ופורה. עיר ימים חדרה תשרת כמרכז מוביל לבילוי ותיירות, בלב של חוף הים.

זמן הרמת פרויקט עיר ימים חדרה?

בשנת 2014, התווכנית לפרויקט עיר ימים בחדרה קיבלה אישור ממו”ל התכנון והבנייה המחוזי. בהקשר זה, הוקצתה התוכנית לייעוץ והכוונה מטרתית להמרת הקרקע, שבעבר הוקצתה לשימוש חקלאי ולשימוש מגורים. למרות זאת, חשוב לציין כי הקרקעות עדיין אינן זמינות לבנייה ומחכות לאישור הסופי הנדרש, שמתוכו יתקבל בוועדות המרכזיות המוסמכות לטיפול בנושא זה. כמו כן, כדי להשלים את המידע, נדגיש כי התוכנית המפורטת למתחם כבר עברה את שלב המידע המקומי, בזמן שהיא הוצגה ונקלטה בוועדה המקומית האחראית לתכנון ובנייה. הדבר מייחס חשיבות רבה למהלך זה, כשהשלב הבא הוא התקדמות תכנון המתחם וקרבתו לבנייה ממשית.

פוטנציאל תשואה

הפרויקט “עיר ימים חדרה” מייחד למשקיעים הרבה יתרונות משמעותיים. הרווחים המרכזיים הם בנושאי התשואה וחסכון בהוצאות. בעקבות ההשקעה הפרויקט מספק צפי רווחים גבוהים, והחיסכון משמעותי בתשלומים כמו מס רכישה והוצאות נוספות. הרווחים הצפויים מהשקעה בדירה בפרויקט עשויים להגיע לסכום של כמיליון שקלים או יותר.

במדינת ישראל, בשנת 2022, קרקעות הממוקמות בסמיכות לים הן נחשבות נדירות, במיוחד כאשר מדובר בפרויקט עם סטטוס תכנוני מתקדם ומיועד למגורים. קרקעות מהסוג הזה נחשבות למשאב יקר מאוד, משום שניתן לממש את ההשקעה בכל שלב שנבחר, וליהנות מרווח כלכלי משמעותי. המאפיינים האלה מבטיחים לפרויקט עיר ימים בחדרה משקיעים רבים.

בואו לקבל הצעות מתאימות!

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר, אנו חברה שצברה מוניטין וניסיון רב בכל מה שקשור לאיתור קרקעות ונכסים משתלמים להשקעה. אצלנו מתאימים נכס לכל משקיע, דואגים לשמוע על הדרישות ועל היכולות התקציביות שלכם, ובהתאם לכך לאתר את הנכס המשתלם והרצוי לכם. גם אתם תהיו מרוצים ממענה מקצועי ומהתאמה מיטבית של נכס רצוי לפי הדרישות שלכם. בין אם אתם מעוניינים לגור בחדרה ולהיות חלק משכונת המגורים האטרקטיבית הזו, ובין אם אתם רוצים להחזיק ברשותכם נכס מניב באזור המדובר – אנחנו כאן כדי להציע לכם את האופציות החמות ביותר, ולאפשר לכם לעשות עסקה משתלמת וחכמה במיוחד, עסקה כדאית שתוכיח את עצמה בשנים הבאות.

בחלק המערבי של העיר חדרה עומדת לקום רובע חדש הנקרא עיר ימים חדרה כ 10K יחידות דיור חדשות..
מחירי הדיור במרכז הארץ  מאמירים וקניית קרקע  הופכת למשימה קשה על גבול הבלתי אפשרית תוכנית עיר ימים חדרה הינה חלון הזדמנויות של פעם בחיים לממש רכישת קרקע במקום פריים לוקיישין במחיר פריסייל מיוחד..
תוכנית רובע הים ממוקמת במערב העיר חדרה ליד צירי תנועה מרכזיים ורצועת חוף הים.
חברת קליימקס נדלן

מחפשים קרקע משתלמת להשקעה ? הגעתם למקום הנכון. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ממליצים עלינו

ניצן גושן

מקצועיות, ערך

5/5
Lena Muchnik

איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך צוות מקצועי מאוד, קשוב ועוזר בהתלבטויות.. יודע להתאים פתרון לכל לקוח, מומלץ מאוד

5/5
Michael K

אחלה שירות. אוירה משפחתית.

5/5
אורי עקרוני

חיובית: איכות, מקצועיות, ערך מקצועיות גבוהה. שרות מדהים תשואה גבוהה להשקעה ממליץ בחום!

5/5
ליאורה דוד

מאוד מרוצה מהמקצועיות של החברה. ליווי מקצועי לאורך כל הדרך.

5/5
Shahar Levi

תודה לדביר וצוות המשרד על מענה וליווי מקצועי .

5/5
רון נחמני

הגעתי דרך פרסום בפייסבוק. התרשמתי לטובה מהמקצועיות של צוות המשרד. מספקים את כל המידע הדרוש בשקיפות מוחלטת!

5/5
סיגל בלסיאנו

למש' קליימקס ומשרד עוה"ד שובלי , תודה על הסבלנות, הקשבה, ובעיקר על ההבנה, היכולת לשים את הלקוח לפני כל דבר אחר מהפגישה הראשונה ולאורך כל התהליך, אנשים כמוכם ושירות כזה נדיר היום למצוא, אז תודה רבה דביר, אסף, תומר ופרדי צוות מנצח, מעריכים ומוקירים סיגל ויובל בלסיאנו

5/5
‎אילן טבצניק

מיקצוענים, יש להם מגוון אופציות להשקה בנדלן מהטובות בארץ, אסור לפספס

5/5
Doron Lasky

חברה אנושית ומקצועית. רכשתי דרכם קרקע, קיבלתי את כלל הפרטים ללא יוצא מן הכלל, אנשים ישרים מאוד. ממליץ בחום

5/5
Galit Hrael

רכשתי דרך החברה קרקע בקרית אתא. נפגשתי עם אנשים מקצועיים, אמינים, בעלי ידע רחב והיכרות מעמיקה עם התחום, אדיבים ומעל הכל אנושיים. מבחינתי התחלנו דרך יחד. מאחלת לכולנו הצלחה ושגשוג. תודה על הכל. גלית

5/5

פרוייקטים נוספים

נוף הירקון דרך הים הוד השרון
מתחם בגדרה
פרויקט שביל התפוזים – SOLD OUT
תמ”א 70 בראשון לציון
פרויקט מערב קרית אתא
סובב הדסה עין כרם ירושלים – SOLD OUT
פרויקט הר 1202 הוד השרון – SOLD OUT
פרויקט ח-500 חולון – SOLD OUT

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן