לוגו של חברת קלימקס נדלן

קרקע להשקעה בקרית אתא

אם אתם בחיפושים אחר קרקע להשקעה, אין כל ספק כי קרקע להשקעה בקריית אתא, תוכל לספק מענה על דרישותיכם.
קריית אתא צמחה במידה רבה בשנים האחרונות ושכונות חדשות כמו גבעת רם וגבעת טל אשר נבנו בעיר, מציעות אפשרות למגורים בבתים פרטיים וליהנות מסביבה פסטורלית ומאיכות חיים גבוהה.
על פי נתונים, גידול האוכלוסין בעיר, עמד על ממוצע שנתי של 1.8% בין השנים 2007 ל-2017 וכל התחזיות מראות שהגידול הזה רק ילך ויתרחב.
מגמת הצמיחה בעיר ממשיכה, כאשר לאחרונה, אושרה תוכנית נוספת לבנייה, בחלקה הצפוני מערבי של העיר.

קרקע בקרית אתא
קרקע בקרית אתא

תכנית המתאר אשר אושרה בעיר

בשנת 2016, אושרה תכנית המתאר של קריית אתא, אשר כוללת 65 אלף יחידות דיור חדשות אשר עתידים להיבנות עד לשנת 2035.
קריית אתא נהנית ממיקום מרכזי, על צירי התנועה המרכזיים של הצפון בנוסף, גם התחבורה הציבורית התפתחה במידה רבה הן בעיר והן בכל הסביבה – עם כניסת המטרונית לפעילות, ניתן להגיע בצורה מהירה ונוחה לעיר חיפה ולשאר הקריות. גם פתיחת סניף איקאה בעיר ויחד עמה, את קניון “שער הצפון”, בשנת 2014, תרמה את שלה לאטרקטיביות של העיר.

עיר עם עתיד

כאמור, כל התחזיות מעידות על כך שקרית אתא עתידה להמשיך ולהתפתח בשנים הקרובות, כאשר, בעיר עתידים להיות מוקמים: פארקים, מרכזים מסחריים, מבני ציבור ומשרדים וכחלק מכך, יש גם צפי ממשי לגידול משמעותי באוכלוסיית תושבי העיר.
לכן, רכישת קרקע להשקעה בקריית אתא ובעיקר במערב העיר, יכולה להוות ללא כל ספק כהשקעה חכמה ונבונה, אשר בכוחה להניב רווחים גבוהים.

כמובן, שבכדי ליהנות ממלוא הפוטנציאל אשר טמון בצעד של חיפוש אחר קרקע למכירה או אחר קרקע להשקעה בקריית אתא, קיימת חשיבות גבוהה להקפיד על קבלת החלטות מושכלות ונבונות – אשר יבואו לידי ביטוי בבחירת הקרקע המתאימה ביותר, מתוך ההיצע.
מהסיבה הזאת, אם החלטתם שגם אתם רוצים להשקיע בקרקע בעיר הצפונית הצומחת, ההמלצה היא להיוועץ תחילה באנשי מקצוע בעלי רקע ידע וניסיון בתחום, אשר יוכלו לסייע לכם במידה רבה בביצוע הבחירה הנכונה, הנבונה והמשתלמת ביותר.

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן