לוגו של חברת קלימקס נדלן

קרקע להשקעה בהוד השרון

הוד השרון נהנית ממיקום מרכזי ומציעה לתושביה את השילוב שבין, חיים עירוניים, על כל היתרונות שהם טומנים בחובם, לבין העובדה שהיא טובלת בטבע ירוק ולכן, מציעה גם אווירה כפרית פסטורלית.
כך יוצא, שהביקוש למגורים בעיר הוא גבוה במיוחד, בעיקר בקרב זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים, אשר מצד אחד מעוניינות להיות קרובות למרכז (הוד השרון ממוקמת כ-20 דקות נסיעה מתל אביב) ומצד שני, גם להעניק לעצמן איכות חיים – מה שהופך רכישת קרקע להשקעה בהוד השרון להשקעה בעלת פוטנציאל רווחי גדול במיוחד.  
הביקוש אף עתיד לעלות, בעקבות תכנית מתאר חדשה אשר אושרה בעיר לאחרונה – מטרת התוכנית היא לפתח את החלק הצפון מזרחי בעיר ולהקים שכונה חדשה, אשר עתידה למנות 4217 יחידות דיור.

קרקע להשקעה בהוד השרון
קרקע להשקעה בהוד השרון

היתרונות של קרקע להשקעה בהוד השרון

כאמור, הוד השרון היא עיר מתפתחת, נכון לשנת 2019 התגוררו בעיר כ-64,000 תושבים, וישנו צפי לגידול באוכלוסיית העיר בשנים הקרובות.
הביקוש בעיר הוא לא רק ליחידות דיור, אלא גם לשטחי תעסוקה ומסחר – ומכיוון שנכון להיום, הביקוש הינו גדול יותר מההיצע, בהתאמה, גם מחירי הנדל”ן נמצאים במגמת עלייה.
כך יוצא, שרכישת קרקע להשקעה בהוד השרון, יכולה להוות כצעד חכם במיוחד – מכיוון, שעל פי הצפי, ההשקעה לא רק הולכת להחזיר את עצמה, אלא היא אף תכפיל את עצמה.
חשוב לציין, שמכיוון שהוד השרון קרובה למרכז, יש לה גם פוטנציאל גבוה יותר להפשרת קרקעות מהירה – בהשוואה לאזורים אחרים בארץ.
כך יוצא, שגם אם אתם מתעניינים ברכישת קרקע חקלאית להשקעה, דעו שזאת יכולה להיות השקעה נבונה.  

להשקיע בחוכמה

כאמור, יש לא מעט סיבות למה בחירה באותה קרקע להשקעה בהוד השרון, יכולה להוות כבחירה משתלמת וחכמה.
יחד עם זאת, בכדי ליהנות מקרקע מניבה, אשר תהווה כהשקעה טובה, קיימת חשיבות  גבוהה, להקפיד על החלטה נבונה.
לכן, מומלץ להכניס לתמונה חברה מקצועית ומנוסה, המתמחה באופן פרטני בנושא של השקעה בקרקעות ומכירה בצורה מעמיקה את הוד השרון.
באמצעות הבנת מלוא הצרכים והדרישות, החברה תדע להכווין לעבר הקרקע המתאימה.

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן