לוגו של חברת קלימקס נדלן

קרקעות למכירה בתל אביב

קרקעות למכירה בתל אביב

עובדה ידועה היא שאין הרבה עתודות קרקע בתל אביב. למרות זאת, מבט מקרוב מגלה כי יש עוד כמה וכמה אפשרויות להשגת קרקעות למכירה בתל אביב. למעשה, חלק מהמגרשים יוכלו לעבור פיתוח והשבחה כבר בעתיד הנראה לעין.

האם זה הזמן הנכון לקרקע בתל אביב

שאלה מאוד בסיסית עבור כל מי שמתעניין ברכישה של קרקעות למכירה בתל אביב היא האם זה הזמן הנכון לעסקה מסוג זה. אמנם אנו לא מתיימרים לדעת בוודאות מה יקרה בשנה הבאה או בשנים הבאות, אבל אפשר להעריך לפי מה שקורה בשנים האחרונות. תל אביב היא המקום שבו הביקוש לנכסים הוא הגבוה ביותר בארץ. זו לא הצהרה ריקה אלא עובדה. ומכיוון שנשארו כל כך מעט קרקעות בעיר עצמה, למעשה ההזדמנויות לרכישה הולכות ומצטמצמות. וככל שדבר כזה קורה, המחירים ככל הנראה רק יעלו. המסקנה היא שבאופן כללי, בטווח הזמן של השנים הבאות מרבית העוסקים בתחום מעריכים כי שווי הקרקעות ימשיך ללכת בכיוון אחד – למעלה.

למה לרכוש קרקע בתל אביב

לא כל הקרקעות אותו הדבר ולכן, לפני שבוחרים תמיד צריך לבדוק את מאפייני המגרש, מאפייני הסביבה, תוכניות הפיתוח העתידיות וכן הלאה. אבל בהחלט יתכן שאתם מתלבטים כרגע, למה בעצם לרכוש כעת  מהיצע הקרקעות למכירה בתל אביב. נוכל להצביע על כמה סיבות מרכזיות לכך:

  1. אפשרות לעליית ערך קרקע – מי שמעריך שערך הקרקע הפנויה בתל אביב יעלה, יכול להתייחס לכך כאל השקעה.
  2. השבחה יזמית – בעלי קרקעות שניתן לפתח יכולים להגיע להסכם עם קבלנים, לשיתוף פעולה. בניית בניין משותף כאשר כלל הדירות מתחלקות בין בעל הקרקע לבין הקבלן (עסקת קומבינציה).
  3. בנייה עצמית – במידה והתב”ע מאפשר זאת, ניתן לרכוש אדמה לצורך בנייה למגורים או לעסקים.

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן