לוגו של חברת קלימקס נדלן

קרקעות למכירה בירושלים

קרקע למכירה בירושלים

מבחינה יזמית, בראייה כלכלית ומשיקולים נוספים, אנשים רבים מבררים בימים אלה לגבי קרקעות למכירה בירושלים. מצד אחד, מביעים עניין ירושלמים וותיקים, שרוצים לרכוש מסיבות מגוונות. מצד שני, מביעים עניין גם משקיעים ותושבי ערים אחרות, לרבות תושבי חוץ (כגון יהודים שרוצים להחזיק נכס בארץ). במידה וגם אתם מתחילים להתעניין בכך, קבלו כמה עובדות חשובות אודות קרקעות למכירה בירושלים, נכון לימים אלה.

אפשרויות פיתוח והשבחה

לפני שרוכשים קרקעות למכירה בירושלים, מומלץ לברר את כל הדרוש לגבי אפשרויות הפיתוח וההשבחה. את הבירור ניתן לעשות בצורה עצמאית למי שיש את הידע, אולם ניתן להיעזר ביועצים, אנשי נדל”ן, אדריכלים או עורכי דין המבינים בכך.

אפשרות עליית ערך

רכישת קרקעות מתאימה ליזמים, למשקיעים, למשפחות שרוצות להגיע לדירה, לקבלנים וכן הלאה. למרות שבאופן כללי עתודות הקרקע בירושלים מצטמצמות, לא כל המגרשים בעיר מגלמים את אותו הפוטנציאל. יזמים שרוצים ליהנות מעליית ערך צריכים לבדוק את המחירים בטווח הזמן הנוכחי וכן  את כל מה שמשפיע על המחירים בעתיד. הדבר נובע למשל ממאפייני השכונות הסמוכות, מתוכניות פיתוח עירוניות, תב”ע, אופי השירותים העירוניים בסביבה וכן הלאה.

זמינות לבנייה ומימון

ברכישת קרקעות למכירה בירושלים כדאי לבדוק את הזמינות לבנייה. חלק מהקרקעות כבר מופשרות, זאת אומרת שניתן לבנות באופן מידי, בכפוף להשגת אישורי בניה. קרקעות אחרות עדיין צריכות לעבור תהליכים שונים, לפני שניתן יהיה לקבל אישורים מהועדות שעוסקות בכך.

דבר נוסף שכדאי לדעת הוא שחלק מהבנקים מוכנים להקצות משכנתאות גם לרכישת קרקעות ומגרשים. במידה ורוכשים קרקע לטובת בנייה עצמית (ולא כיזמות עסקית), ניתן אף לבקש משכנתא המיועדת הן לרכישת הקרקע והן לצורכי פיתוח (בנייה). המימון מוזרם לבעלי הקרקע תוך כדי תהליך הבנייה עצמו.

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן