לוגו של חברת קלימקס נדלן

קרקעות למכירה בחולון

תוכן עניינים
קרקע למכירה בחולון

בשנים האחרונות עוברת על חולון מהפכה מרשימה. העיר הולכת והופכת למוקד משיכה עבור משפחות רבות שרוצות איכות חיים גבוהה. אך לא רק משפחות מביעות כיום עניין ברכישת קרקעות למכירה בחולון. גם זוגות צעירים שמבינים שלא יוכלו לעולם להגיע לדירה בתל אביב (שלא לדבר על בית), חושבים ברצינות על רכישה של קרקעות למכירה בחולון כדי להגשים את החלום. וכמובן, גם יזמים שמריחים אפשרות להרוויח מפיתוח והשבחה של קרקעות נושאים עיניים לחלון. במיוחד הדבר נכון לכמה פרויקטים מרכזיים בעיר, שכונות עתידיות שכבר החלו לערוך עבורן תוכניות פיתוח על בסיס תשריט ומתווה עתידי.

מיקום טוב, מחירים סבירים

אין זו תעלומה או סוד, מדוע רבים כל כך מגלים עניין או מתחילים לברר אודות קרקעות למכירה בחולון. מדובר בשילוב של עיר מרכזית וגדולה, מיקום טוב אבל יחד עם זאת רמות מחירים שעדיין סבירות. משיקולים רציניים ובהם גם כלכליים, רכישת קרקעות מעניינת אנשים ומשפחות מטעמים שונים.

קרקעות בחולון – מי ומי במתעניינים

חלק מהרוכשים או מהמתעניינים שואפים לרכוש קרקע מופשרת, שניתן יהיה בעתיד להמיר אותה בדירה. יזמים, שרוצים לרכוש קרקעות בשטחים גדולים יחסית, רוצים להרים פרויקטים של בנייה למגורים לזוגות צעירים, למשפחות, למשפרי דיור וכן הלאה. ויש גם אנשים שצברו חיסכון כזה או אחר, ומאמינים כי ערך הקרקעות בחולון צפוי להמשיך ולעלות. השקעה במגרש בהחלט יכולה להיות אפשרות, עבור כל מי שמעדיף לשים את הכסף על משהו סולידי, יציב, קרקע שאפשר לרשום בטאבו וללכת לישון בראש שקט. ועצה חשובה – לפני הרכישה, בדקו תמיד מה מצב הקרקעות. האם מדובר בקרקע שכבר הופשרה או עומדת לפני הפשרה, מהו גודל המגרש, מהו אופי השכונות הסמוכות וכן הלאה.

כתבות נוספות

המדריך המלא להשקעה ראשונה בקרקע
למה להשקיע בקרקע?
תמא 70
מחירי הנדלן בישראל

פרויקטים Premium בשיווק

נוף הירקון דרך הים הוד השרון
מתחם בגדרה
פרויקט שביל התפוזים – SOLD OUT
תמ”א 70 בראשון לציון
פרויקט מערב קרית אתא
סובב הדסה עין כרם ירושלים – SOLD OUT
פרויקט הר 1202 הוד השרון – SOLD OUT
עיר ימים חדרה
פרויקט ח-500 חולון – SOLD OUT

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן