לוגו של חברת קלימקס נדלן

תמ”א 70 בראשון לציון

המשקיעים נוהרים: קרקע להשקעה בראשון לציון,
סמוך לתחנת המטרו החדשה

לצד הצמיחה המסחררת של העיר, עתודות הקרקע בראשון לציון אוזלות במהירות. עם זאת, כעת מוצעת עסקה משתלמת במיוחד להשקעה, בשכונת מגורים שצפויה להיבנות במסגרת תמ”א 70 (תוכנית מתאר ארצית למרחב מערכת המטרו במטרופולין תל אביב) המקודמת על ידי המדינה. תמורת השקעה חד פעמית, תוכלו ליהנות מפוטנציאל רווח של מאות אחוזים.

ראשון לציון, היא העיר הרביעית בגודלה בישראל, ונמצאת בתנופת פיתוח תמידית ובניה של שכונות חדשות. הגורם המרכזי לגדילתה של העיר הוא היותה אחת הערים המבוקשות ביותר למגורים ברחבי הארץ, נתון שמביא לעליית מחירים מתמדת.

בצפון מזרח העיר, צמוד לשכונה קיימת, משווקות בימים אלה קרקעות במחיר אטרקטיבי במיוחד. שמהוות המשך טבעי להתרחבות העיר לכיוון צפון מזרח. לפי תמ”א 70 צפויה להיבנות שכונה עם אלפי יחידות דיור חדשות.

במאי 2022 אושר על ידי הממשלה קו המטרו M1, על מנת שיחבר וייתן מענה למרכזים משמעותיים במטרופולין כאשר קיים צפי ממשי להגדלת זכויות הבנייה והקמת שכונות ובניינים לבנייה רוויה בסמוך לתחנות ולקווי המטרו. קו המטרו M1 עובר בחלקו בסמיכות לקרקע המשווקת על ידי חברת קליימקס בראשון לציון, עובדה אשר צפויה להגדיל את פוטנציאל הרווח בהשקעה בקרקע במאות אחוזים..

כמו כן מדובר בהזדמנות חד פעמית לרכוש קרקע למגורים בצמוד לתחנת מטרו. “בכל העולם, ערך הנדל”ן למגורים שצמוד לתחנת מטרו עולה כל הזמן, והביקוש לדירות מגורים בסמוך למטרו הינו הגבוהים ביותר שיש. מבחינה אמפירית של האזורים הסמוכים לתחנות המטרו בלונדון, ברלין, פאריס, או רומא, ניתן לראות את הגדלת הזכויות וללמוד על פוטנציאל עליית ערך הנדל”ן סביב המטרו”.

עתודות הקרקע האחרונות בראשון לציון

היות ומדובר באחת מעתודות הקרקע האחרונות בעיר, כל תוכנית לפיתוח העיר לכיוון צפון מזרח חייבת לכלול את הקרקע הזאת, כך שהיא לא תישאר חקלאית, אלא תופשר לבניה. בנוסף, הביקוש לתוספת דירות שגדל בהתמדה, לצד העובדה שלא קיימות כמעט עתודות קרקע נוספות, צפוי לגרום לקיצור לוח הזמנים לאישור ומימוש הקרקע לבניה. לאחר שתמ”א 70 יאושר סופית  התוכנית תועבר לאישור מהיר בוותמ”ל.

למעשה, דווקא העובדה שמדובר בקרקע שעדיין לא זמינה לבנייה מידית ותהליכי ההפשרה שלה נמצאים בשלבים ראשוניים, הופכת אותה להשקעה אטרקטיבית במיוחד. זאת מאחר שמדובר בנקודת זמן אידיאלית, כאשר עלות ההשקעה עדיין נמוכה מאוד באופן יחסי, ופוטנציאל הרווח הוא הגדול ביותר. מי שירכוש את הקרקע אחרי האישורים, כבר ישלם הרבה יותר, והרווח שלו יצטמצם בהתאם. מי שלא ירכוש כבר כיום, עלול בעוד מספר שנים להתחרט על כך שפספס את הזדמנות הנדל”ן הגדולה של אזור המרכז בעשור האחרון.

מדוע משתלם לרכוש קרקע להשקעה בראשון לציון? לכל התשובות כנסו לקישור הבא

תת”ל 101– הרכבת יוצאת לדרך. כפי שציין מאיר אריאל האלמותי: “לא עלית על

תת”ל 101 היא תוכנית שנועדה לתכנן את תוואי המטרו החדש באזור המרכז. היא כוללת גם את מיקום התחנות ותמ”א 70 את התכנון הסביבתי, כולל שטחי מגורים ומסחר, תוך התמקדות בהקמת מגדלי מגורים הכוללים אלפי יחידות דיור בסמוך לכל תחנת מטרו.

מטרת התוכנית היא ליצור עורק תחבורתי, כאשר סביבו יתקיים פיתוח אורבני, חדשני ואטרקטיבי, עם נגישות גבוהה לכל אזור המרכז.
מדובר בקרקע אטרקטיבית במיוחד גם מבחינת המיקום, קרוב לכבישים 4, 1 ו-6, ובסמוך למרכז הרפואי אסף הרופא, ולמרכזי המסחר והבילוי הרבים של ראשון לציון. תל אביב נמצאת במרחק דקות נסיעה ספורות במטרו, וכך גם שדה התעופה בן גוריון.

המפתח לרווח גדול בעתיד

קבוצת קליימקס, המשווקת של הקרקע מתמחה באיתור ושיווק  קרקעות שרואה בהם פוטנציאל השבחה גבוה. עד כה, שיווקה בהצלחה מאות דונמים ברחבי הארץ, ומדווחת על לקוחות רבים שעשו רווחי ענק מעסקאות בחברה.

בקליימקס טוענים כי השקעה בקרקע בראשון לציון היא בעלת פוטנציאל השבחה גבוה במיוחד, בהיותה אחת הערים המבוקשות בישראל, ומי שמחזיק בה בקרקעות, מחזיק גם במפתח לרווחים עצומים.

 

ממליצים עלינו

ניצן גושן

מקצועיות, ערך

5/5
Lena Muchnik

איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך צוות מקצועי מאוד, קשוב ועוזר בהתלבטויות.. יודע להתאים פתרון לכל לקוח, מומלץ מאוד

5/5
Michael K

אחלה שירות. אוירה משפחתית.

5/5
אורי עקרוני

חיובית: איכות, מקצועיות, ערך מקצועיות גבוהה. שרות מדהים תשואה גבוהה להשקעה ממליץ בחום!

5/5
ליאורה דוד

מאוד מרוצה מהמקצועיות של החברה. ליווי מקצועי לאורך כל הדרך.

5/5
Shahar Levi

תודה לדביר וצוות המשרד על מענה וליווי מקצועי .

5/5
רון נחמני

הגעתי דרך פרסום בפייסבוק. התרשמתי לטובה מהמקצועיות של צוות המשרד. מספקים את כל המידע הדרוש בשקיפות מוחלטת!

5/5
סיגל בלסיאנו

למש' קליימקס ומשרד עוה"ד שובלי , תודה על הסבלנות, הקשבה, ובעיקר על ההבנה, היכולת לשים את הלקוח לפני כל דבר אחר מהפגישה הראשונה ולאורך כל התהליך, אנשים כמוכם ושירות כזה נדיר היום למצוא, אז תודה רבה דביר, אסף, תומר ופרדי צוות מנצח, מעריכים ומוקירים סיגל ויובל בלסיאנו

5/5
‎אילן טבצניק

מיקצוענים, יש להם מגוון אופציות להשקה בנדלן מהטובות בארץ, אסור לפספס

5/5
Doron Lasky

חברה אנושית ומקצועית. רכשתי דרכם קרקע, קיבלתי את כלל הפרטים ללא יוצא מן הכלל, אנשים ישרים מאוד. ממליץ בחום

5/5
Galit Hrael

רכשתי דרך החברה קרקע בקרית אתא. נפגשתי עם אנשים מקצועיים, אמינים, בעלי ידע רחב והיכרות מעמיקה עם התחום, אדיבים ומעל הכל אנושיים. מבחינתי התחלנו דרך יחד. מאחלת לכולנו הצלחה ושגשוג. תודה על הכל. גלית

5/5

פרוייקטים נוספים

נוף הירקון דרך הים הוד השרון
מתחם בגדרה
פרויקט שביל התפוזים – SOLD OUT
פרויקט מערב קרית אתא
סובב הדסה עין כרם ירושלים – SOLD OUT
פרויקט הר 1202 הוד השרון – SOLD OUT
עיר ימים חדרה
פרויקט ח-500 חולון – SOLD OUT

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן