לוגו של חברת קלימקס נדלן

פרויקט שביל התפוזים – SOLD OUT

פרויקט שביל התפוזים – הוד השרון – מתחם 1.4 בתוכנית הר – 2050 – SOLD OUT

הוד השרון, עיר במרכז הארץ, שגבולותיה הן פתח תקווה, רמת השרון, רעננה וכפר סבא היא בין הערים האחרונות שנשארו עם עתודות קרקע יוקרתיות, אשר שוויין רק יילך ויעלה במשך הזמן. העיר נהנית בשנים האחרונות מתנופת בנייה והגירה של משפחות צעירות המחפשות אחר איכות חיים מחד ונגישות לתחבורה ציבורית וכבישים ראשיים בכלל ואזורי תעסוקה קרובים בפרט. קניית קרקע להשקעה במתחם שביל התפוזים עשויה להיות הזדמנות פז לכל אותן משפחות ואנשים אשר מעוניינים להינות מסיכוי אמיתי לעליית ערך ומהשקעה מניבה לטווח הארוך, בתחום הכי חם ונחשק שיש כיום.

כדאיות ההשקעה במתחם שביל התפוזים בהוד השרון

הבעיה המרכזית כיום, בשוק הנדל”ן, היא בעיקר העלויות הבלתי נתפסות של הבתים. מחירים אלה הולכים ומאמירים מדי יום, ולרבות מהמשפחות בישראל אבדה התקווה לרכוש בעתיד הנראה לעין בית, דירה או נכס נדלי אחר. עם זאת, כדי שאפשר יהיה באמת להינות ממחירי הנדל”ן המאמירים ומשוק פורח, הפתרון הוא לרכוש קרקע להשקעה, אשר אינה מופשרת עוד למגורים, אולם בעלת תוכניות מתקדמות. באופן כזה, אפשר לנצל את המחיר הזול, באופן יחסי, כדי להינות מעליית המחירים המובטחת לאחר הבנייה.

מכיוון שעלות הקרקע, הנמצאת בשלבי היתר מתקדמים, הינה זולה בהשוואה לקרקעות הבודדות הקיימות עוד באזור אשר ניתן לבנות עליהן באופן מידי, כאשר מחשבים את עלות הבנייה הצפויה, ניתן לראות ולוודא כי עליית הערך וההשבחה אכן מובטחת. בשביל התפוזים מתוכננת לקום שכונת מגורים, אשר תשלב את איכות החיים הידועה של הוד השרון, לרבות פארקים וגינות ציבוריות עם סטנדרט בנייה גבוה, אשר צמוד לשכונות המאופיינות בבניה צמודת קרקע (שכונת גלגל המזלות ומושב גני עם).

פוטנציאל הצמיחה של שביל התפוזים – גילוי הזדמנות

ההזדמנות העסקית הגדולה הקיימת במתחם שביל התפוזים בהוד השרון מתמקדת ומתבססת על מספר עובדות עיקריות. העובדה הראשונה היא שהמתחם, כבר כיום, משמש אבן שואבת למשפחות רבות, ונחשב למתחם יוקרתי ובעל ביקוש רב. מעבר לכך, השטחים החקלאיים, אשר יופשרו במהרה על ידי הוועדה המחוזית, מגולמים ונכללים כבר בתוכנית המתאר של הוד השרון, כך שעל השטח תתאפשר בנייה של אלפי יחידות דיור. מכיוון שהוד השרון, נהנית, גם כך, מביקושי שיא, נראה כי הביקושים אף יתגברו כאשר תחל הבנייה במתחם זה.

הערכותיהם השונות של אנשי המקצוע והשמאים מדברות על כך שגם אם אישורי ההפשרה של מתחם שביל התפוזים יתקבלו בעוד מספר שנים, עדיין המשקיעים העכשוויים ייהנו ממאות אחוזי רווח. הדרישה לנדל”ן לא תרד או תתמתן כנראה בשנים הבאות, כך שקניית קרקע עוד היום, תחזיר את ההשקעה שתיעשה ואף תשלש את עצמה.

 

המצב הסטטוטורי של מתחם שביל התפוזים הוד השרון

כדי להבין את כדאיות ההשקעה, כדאי רגע להתמקד בגילגולה של התוכנית לקידום השכונה. בשנת 2017, כאשר אושרה תכנית המתאר הכוללנית של הוד השרון, נכללה בתוכה התוכנית של שכונת שביל התפוזים (תוכנית הר 2050). הקרקעות בשכונה זו הינם קרקעות פרטיות, אשר ממתינות להפשרה ואישור שינוי ייעודן לנדל”ן. ולכן ארבע שנים מאוחר יותר, ב-2021 אושרה התוכנית על ידי הוועדה המחוזית. כעת, יש להגיש תוכנית מפורטת לאישור הועדה, אך בכל מקרה המשמעות של זכויות במקרקעין הוא זכויות בקרקע המיועדת למגורים. התוכנית עדיין תצטרך לעבור להפקדה בוועדה ולעמוד בפני שלב ההתנגדויות. במידה והיא תעבור את כלל השלבים, היא תוכל להגיע לאישור הסופי.

במתחם מתוכננים לקום בנייני מגורים, הכוללים בניינים בני 2 עד 6 קומות לצד בניה רוויה. כמו כן, כוללות התוכניות בנייני מסחר, פארקים וגנים ציבוריים, כדי לספק את איכות החיים וצרכי הקהילה המתפתחת.

 

פרויקט בהוד השרון

כדאיות ההשקעה שביל התפוזים בהוד השרון

רבים מהאנשים חוששים מעט לפני שהם משקיעים בקרקע שלא הופשרה עדיין, ונחשבת בזמן מסוים כקרקע חקלאית. עם זאת, כאשר חושבים על כך לעומק, מגלים כי השקעה זו, בעיקר כאשר מדברים על תוכנית כמו שביל התפוזים, אשר הינה תוכנית שכבר נמצאת אצל הוועדה המחוזית, יכולה להיות השקעה בטוחה יותר מכל השקעה אחרת. הסיבה היא, שזוהי עובדה די מוגמרת, שייעוד הקרקע ישתנה, בעוד שהשקעה באפיק אחר ידרוש מכם הוצאות שונות. כך למשל כאשר משקיעים בנדל”ן ובדירות להשכרה, תידרשו לתחזוקת הדירה ובהשקעה בקופות גמל או השקעה בורסאית אחרת, אתם עלולים להפסיד כספים, בדרך לתשואה המובטחת.קליימקס נדלן קרקעות להשקעה

באופן כללי, עתודת הקרקעות בישראל הולכות ומתמעטות, ולכן דווקא בזמנים כיום, זו תהיה ההשקעה החכמה ביותר שתוכלו לבצע עבור עצמכם. המחשבה ארוכת הטווח שצריכה להתלוות לצעד שכזה היא לקנות את הקרקע הזולה ביותר אשר יכולה להבטיח לכם את התשואה הגבוהה ביותר. אין עוד הרבה קרקעות שכאלו בישראל, וכל שכן במרכז הארץ ובערים יוקרתיות כמו הוד השרון, אשר עתידן הנדל”ני מובטח. בעסקה כמו זו, הסיכון לאיבוד הכסף או הימור מוטעה הינו נמוך יותר, בעוד הסיכוי לתשואה והחזרת ההשקעה גבוה יותר.

בדיקות הכרחיות לפני חתימה על העסקה

בדומה לעסקאות אחרות, גם בעסקת נדלן כאשר אתם רוכשים קרקע להשקעה, כדאי, מומלץ ואף נדרש לבצע מספר בדיקות מקדימות, אשר יוכלו לאשש את החלטתכם ולתת לכם ביטחון גדול יותר ביתרונות העסקה. בין הבדיקות, תידרשו לבדוק את התוכנית כפי שהיא הוגשה לוועדה המחוזית. תוכלו להתרשם באיזה סטטוס היא נמצאת ומה הכוונות כלפיה, והאם קיים כבר תאריך הפשרה. כמו כן, תידרשו לבדוק את גודל השטח המתקבל בפועל, מיקומו, ולקבל שומה עדכנית אשר מסכמת את כלל הפרטים הללו. כמו כן, כדאי להתעניין לגבי הצפיפות המצופה בשכונה החדשה, כך שתוכלו להעריך את רמת הדרישה לה היא תזכה. ככל שהצפיפות תהיה נמוכה יותר, כך יוכלו הדיירים החדשים להינות מרמת ואיכות חיים גבוהה יותר, והמחירים במקום יהיו גבוהים יותר, בהתאמה.

כמו כן, בדרך כלל עסקה זו תידרש להיעשות בגיבוי של עורך דין או חברה מלווה, אשר יישמרו על האינטרסים שלכם כקונים. בכל מקרה, כדאי לבחור את האנשים איתם תעבדו, כדי שתיהנו מכימיה, שקיפות ואמון מלאים. ככל שתאספו יותר נתונים ומידע טרם החתימה על החוזה, כך תוכלו להבטיח את עצמכם ואת השקעתכם בעתיד. אין להקל ראש בקשרים הנרקמים במהלך ייצוגכם אל מול הרשויות, ובניסיון החברה המנהלת והמלווה, מכיוון שסביר להניח כי עוד תרצו להשתמש בהם.

מי יכול לקנות קרקע להשקעה במתחם שביל התפוזים?

היתרון הגדול במחירי קרקע להשקעה הוא בעצם מחירה. המחיר הנמוך של הקרקע יכול לתת הזדמנות שווה לכל מי שמעוניין בתשואה גבוהה לטווח הארוך. בין אם מדובר על משפחות צעירות, אשר מעוניינות להגדיל את טווח ההכנסות שלהן בעוד מספר שנים, ובין אם מדובר על משקיעים או יזמים בודדים אשר גילו בקרקע זו פוטנציאל להשקעה, הם יוכלו למצוא את ההשקעה הרווחית ביותר הקיימת כיום.

מכיוון שהמחיר הינו אטרקטיבי להשקעה, לא תידרשו ללקיחת משכנתא או הלוואה נוספת, כפי שאתם עלולים להידרש כאשר רוכשים נכסי נדל”ן אחרים. תוכלו ליהנות מניסיונה של החברה המנהלת, ערבויות כספיות שונות, אם נדרשים, יחס אוהד, אכפתי ואמפתי, והסכמים אשר יבטיחו לכם תשואה מניבה וטובה לעתיד הקרקע

ממליצים עלינו

ניצן גושן

מקצועיות, ערך

5/5
Lena Muchnik

איכות, מהירות תגובה, מקצועיות, ערך צוות מקצועי מאוד, קשוב ועוזר בהתלבטויות.. יודע להתאים פתרון לכל לקוח, מומלץ מאוד

5/5
Michael K

אחלה שירות. אוירה משפחתית.

5/5
אורי עקרוני

חיובית: איכות, מקצועיות, ערך מקצועיות גבוהה. שרות מדהים תשואה גבוהה להשקעה ממליץ בחום!

5/5
ליאורה דוד

מאוד מרוצה מהמקצועיות של החברה. ליווי מקצועי לאורך כל הדרך.

5/5
Shahar Levi

תודה לדביר וצוות המשרד על מענה וליווי מקצועי .

5/5
רון נחמני

הגעתי דרך פרסום בפייסבוק. התרשמתי לטובה מהמקצועיות של צוות המשרד. מספקים את כל המידע הדרוש בשקיפות מוחלטת!

5/5
סיגל בלסיאנו

למש' קליימקס ומשרד עוה"ד שובלי , תודה על הסבלנות, הקשבה, ובעיקר על ההבנה, היכולת לשים את הלקוח לפני כל דבר אחר מהפגישה הראשונה ולאורך כל התהליך, אנשים כמוכם ושירות כזה נדיר היום למצוא, אז תודה רבה דביר, אסף, תומר ופרדי צוות מנצח, מעריכים ומוקירים סיגל ויובל בלסיאנו

5/5
‎אילן טבצניק

מיקצוענים, יש להם מגוון אופציות להשקה בנדלן מהטובות בארץ, אסור לפספס

5/5
Doron Lasky

חברה אנושית ומקצועית. רכשתי דרכם קרקע, קיבלתי את כלל הפרטים ללא יוצא מן הכלל, אנשים ישרים מאוד. ממליץ בחום

5/5
Galit Hrael

רכשתי דרך החברה קרקע בקרית אתא. נפגשתי עם אנשים מקצועיים, אמינים, בעלי ידע רחב והיכרות מעמיקה עם התחום, אדיבים ומעל הכל אנושיים. מבחינתי התחלנו דרך יחד. מאחלת לכולנו הצלחה ושגשוג. תודה על הכל. גלית

5/5

פרוייקטים נוספים

נוף הירקון דרך הים הוד השרון
מתחם בגדרה
תמ”א 70 בראשון לציון
פרויקט מערב קרית אתא
סובב הדסה עין כרם ירושלים – SOLD OUT
פרויקט הר 1202 הוד השרון – SOLD OUT
עיר ימים חדרה
פרויקט ח-500 חולון – SOLD OUT

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן