לוגו של חברת קלימקס נדלן

שטחים למכירה בראשון לציון

תוכן עניינים

האם ידעתם שבעוד 10 שנים אוכלוסיית הארץ באזורי הביקוש כמעט תכפיל את עצמה?

רצון לגור במרכז הארץ מדבר אל כולם וכולם שואפים לגור במרכז גם בגלל הקרבה למקומות העבודה, הים ואזורי הבילוי עכשיו יותר מתמיד לאחר אישור תמ”א 70 המאפשר בניית מטרו באיזור המרכז, שטחים בראשון לציון הפכו לביקוש שיא מיד לאחר אישור ועדת הממשלה.

השטחים החקלאיים הנמצאים בתוואי המסלול של פרויקט תמ”א 70, שטחים למכירה בראשון לציון, הם הזדמנות פז למשקיעים שרוצים לממש בטווח קצר של בין 2-4 שנים בלבד !!

במדינת ישראל בעל השטח למכירה ובפרט שטח למכירה בראשון לציון אינו יכול להחליט בעצמו מה יעשה איתה וזאת בגלל הוראת השעה להקמת פרויקט המטרו במרכז הארץ. המדינה והמנהל קובעים מה יהיה הייעוד של אותה חתיכת שטח והם למעשה קובעים ומשנים את הייעוד על פי הצורך.
הביקוש לשטחים באזור ראשון לציון עתיד לעלות בצורה לינארית בעקבות הכרזת המדינה. 
שטחים למכירה בראשון לציון במיוחד שטחים חקלאיים יהיו שטחי פרימיום להשקעה נכונה עתידית שתוכל להבטיח לכם תשואה גבוה ולהבטיח את עתידכם ועתיד ילדיכם.

שטחים למכירה בראשון לציון
שטחים למכירה בראשון לציון

לפניכם 4 סיבות למה שטחים למכירה בראשון לציון עדיפים ממקום אחר בארץ

לאלה מאיתנו שעדיין סקפטיים למה כדאי להשקיע בשטח בראשון לציון אספנו בשבילכם כמה סיבות טובות:

ראשון לציון נמצאת כל הזמן בתנופה קדימה
ראשון לציון כעיר מגורים במרכז הארץ מתקדמת בתנופת בנייה והגירה חיובית לעיר בגלל הקרבה לים, למרכז העיר מושכת צעירים ומשפחות. עקב מחסור בקרקע זה הזמן הטוב ביותר להשקיע בקרקע חקלאית ושטחים למכירה בראשון לציון.

עתודות הקרקע מסתיימות

חוסר קרקע בעיר ראשון לציון הינה לא רק הבעיה של הרשות המקומית הזאת אלא של כל אזור המרכז בארץ. אין מספיק קרקעות ויש limit של כמות הקרקע שגבולות העיר מציעה לכן תמיד מפשירים לבנייה קרקעות חקלאיות וזאת כדי לענות על הצורך של בנייה רוויה.

התפתחות סביבתית באזור

המון פרויקטים אשר כבר קיבלו אישורים ובתהליך בנייה מה שמעיד על תנופה חזקה ברשות, כחלק מקצב הגדילה של העיר מחוייבים הקבלנים להשקיע בפיתוח סביבתי הולם חדשני של מרכזי קניות ופנאי בתי ספר חדשים ותשתיות חדשות לרובעים החדשים. כל זאת מעיד על עליית מחירי הקרקע בעתיד הקרוב.

תוכניות מקומיות

עקב התערבות הממשלה בפרויקט תמא 70 (פרויקט המטרו המדובר) קרקעות חקלאיות יופשרו במהירות רבה ותוך שנתיים מקבלת אישור המדינה יהיה אפשר לצאת לבנייה שזהו יתרון עצום למשקיעים חדשים ולבעלי הקרקע שרוצים לממש את ההזדמנות.

אנו מציעים מגוון רחב של קרקעות פרמיום באזור ראשון לציון. שטחים למכירה בראשון לציון הם ההתמחות שלנו, אצלנו תקבלו דוחות שמאי מעודכנות לשנת 2022-2023, ליווי צמוד של משרד עו”ד וותיק בתחום.
ערבויות ובטחונות שיסייעו לכם להבין את ההזדמנות פז להשקעה בטוחה בראשון לציון.

אתם מוזמים לקרוא יותר על רכישת קרקעות בראשון לציון במאמר הבא

נגן וידאו אודות פרויקט תמ"א 70 - ראשון לציון

עקב פרויקט תמ”א 70 (פרויקט המטרו המדובר) הפשרה של קרקעות חקלאיות באישור מדינה יזורזו וצפי התחלת בנייה שנתיים מרגע אישור התוכנית מה שנותן לכם הזדמנות פז להשקעה בטוחה.

עקב הביקוש הרב באזור המרכז ובפרט בראשון לציון נותרו קרקעות בודדות לשיווק, בעקבות פרויקט המטרו שטחים אלה צפויים להתייקר ככל שהפרויקט מתקדם. עתודות הקרקע הולכות ואוזלות בכל אזור המרכז.

כן, חברת קליימקס נדלן תספק עבורך דוחות שמאי מעודכנות, עזרה משפטית וליווי והסבר על כדאיות הקרקע כדי להבטיח את העסקה הטובה ביותר בשבילך.

כתבות נוספות

תמא 70
מחירי הנדלן בישראל
משרד נדלן
איך להגיע לדירה הנחשקת באמצעות רכישת קרקע לבנייה רוויה ובכמה שלבים בודדים?

פרויקטים Premium בשיווק

נוף הירקון דרך הים הוד השרון
מתחם בגדרה
פרויקט שביל התפוזים – SOLD OUT
תמ”א 70 בראשון לציון
פרויקט מערב קרית אתא
סובב הדסה עין כרם ירושלים – SOLD OUT
פרויקט הר 1202 הוד השרון – SOLD OUT
עיר ימים חדרה
פרויקט ח-500 חולון – SOLD OUT

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן